Gå til innhold

Spiser man i søvne av zopitin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eva Sofie
snusmumeriken96 skrev (På 30.9.2024 den 22.14):

Nå er jeg hos vennina mi og ddet blir døgning da jeg ikke kan sove med zopiti ... en lang natt

Imovane og Supitin er samme medisin

(samme virkestoff, zopiclone).

Dette er hentet fra FK: " Kompleks søvnatferd, inkl. søvngjengeri og annen assosiert atferd som å kjøre i søvne, lage og spise mat, ringe eller ha sex, med amnesi for hendelsen, er rapportert hos pasienter som har tatt zopiklon og ikke vært helt våkne. Disse hendelsene kan oppstå etter første/ev. senere bruk av zopiklon."

Det er ikke å plage legen din ang. dette.

Men - når du må helle i deg koffein for å holde deg våken, fordi du ikke vil ta sovemedisin pga. bivirkninger... Forstår du hvorfor jeg synes det ser litt rart ut?

snusmumeriken96
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Imovane og Supitin er samme medisin

(samme virkestoff, zopiclone).

Dette er hentet fra FK: " Kompleks søvnatferd, inkl. søvngjengeri og annen assosiert atferd som å kjøre i søvne, lage og spise mat, ringe eller ha sex, med amnesi for hendelsen, er rapportert hos pasienter som har tatt zopiklon og ikke vært helt våkne. Disse hendelsene kan oppstå etter første/ev. senere bruk av zopiklon."

Det er ikke å plage legen din ang. dette.

Men - når du må helle i deg koffein for å holde deg våken, fordi du ikke vil ta sovemedisin pga. bivirkninger... Forstår du hvorfor jeg synes det ser litt rart ut?

Gikk greit den natta der. Lå og halv sov hele batta faktisk uten å spise i søvne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...