AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 Skrevet 1. oktober 2024 Har kraftig angst/depresjon.Er blitt sykemldt nĂ„. Har samtaler med psykolog og medisineres.FĂžler ikke det hjelper i lengden.Skal ingenting til fĂžr jeg fĂ„r dĂ„rlig samvittighet og angst for noe. Vil bare sove alt bort, men jeg mĂ„ fungere for barna ogsĂ„. Hater Ă„ ha det slik!FĂžler meg som verdens verste menneske til tider.Alt i hodet mitt blir galt. Jeg mĂ„ «passe pÄ» alt. Bare en liten fortvilt utblĂ„sningâŠvet ikke hva jeg ville med detâŠer bare lei megđ„č Anonymkode: e38b1...7f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har kraftig angst/depresjon.Er blitt sykemldt nĂ„. Har samtaler med psykolog og medisineres.FĂžler ikke det hjelper i lengden.Skal ingenting til fĂžr jeg fĂ„r dĂ„rlig samvittighet og angst for noe. Vil bare sove alt bort, men jeg mĂ„ fungere for barna ogsĂ„. Hater Ă„ ha det slik!FĂžler meg som verdens verste menneske til tider.Alt i hodet mitt blir galt. Jeg mĂ„ «passe pÄ» alt. Bare en liten fortvilt utblĂ„sningâŠvet ikke hva jeg ville med detâŠer bare lei megđ„č Anonymkode: e38b1...7f1 Leit Ă„ hĂžre. Kjenner pĂ„ det samme, men opplever at samtaler hjelper litt. Ville bare si god bedring! Anonymkode: 96929...4ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2024 Skrevet 1. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Leit Ă„ hĂžre. Kjenner pĂ„ det samme, men opplever at samtaler hjelper litt. Ville bare si god bedring! Anonymkode: 96929...4ed Tusen takkâ€ïžSamtaler hjelper, men kunne Ăžnske de var litt oftere akkurat nĂ„. Masse god bedring til deg ogsĂ„â€ïžDe som ikke har det slik klarer nok ikke Ă„ skjĂžnne hvordan det er⊠Anonymkode: e38b1...7f1 0 Siter
Alba Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Synd du ogsÄ bare vil sove. Det beste jeg vet i livet er Ä sove men har ofte mareritt da og vÄkner opp i full panikkangst. Ekkelt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (PĂ„ 1.10.2024 den 13.41): Tusen takkâ€ïžSamtaler hjelper, men kunne Ăžnske de var litt oftere akkurat nĂ„. Masse god bedring til deg ogsĂ„â€ïžDe som ikke har det slik klarer nok ikke Ă„ skjĂžnne hvordan det er⊠Anonymkode: e38b1...7f1 Hvordan har dagen din vĂŠrt ? Hvor ofte har du samtaler? Jeg har hver 2.uke. Nei, det mĂ„ nesten oppleves for Ă„ forstĂ„ hvor vondt det gjĂžr. Anonymkode: 96929...4ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 Alba skrev (1 time siden): Synd du ogsÄ bare vil sove. Det beste jeg vet i livet er Ä sove men har ofte mareritt da og vÄkner opp i full panikkangst. Ekkelt. Huff, det hÞres fÊlt ut. Hva drÞmmer du om? Anonymkode: 96929...4ed 0 Siter
Alba Skrevet 2. oktober 2024 Skrevet 2. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Huff, det hĂžres fĂŠlt ut. Hva drĂžmmer du om? Anonymkode: 96929...4ed Ofte ting jeg har opplevd fĂžr i livet som har vĂŠrt vonde og utholdbare Ă„ takle for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.