GĂ„ til innhold

Vil bare soveđŸ„č

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kraftig angst/depresjon.Er blitt sykemldt nÄ. Har samtaler med psykolog og medisineres.FÞler ikke det hjelper i lengden.Skal ingenting til fÞr jeg fÄr dÄrlig samvittighet og angst for noe. Vil bare sove alt bort, men jeg mÄ fungere for barna ogsÄ. 
Hater Ä ha det slik!FÞler meg som verdens verste menneske til tider.Alt i hodet mitt blir galt. Jeg mÄ «passe pÄ» alt.

Bare en liten fortvilt utblĂ„sning
vet ikke hva jeg ville med det
er bare lei megđŸ„č

Anonymkode: e38b1...7f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har kraftig angst/depresjon.Er blitt sykemldt nÄ. Har samtaler med psykolog og medisineres.FÞler ikke det hjelper i lengden.Skal ingenting til fÞr jeg fÄr dÄrlig samvittighet og angst for noe. Vil bare sove alt bort, men jeg mÄ fungere for barna ogsÄ. 
Hater Ä ha det slik!FÞler meg som verdens verste menneske til tider.Alt i hodet mitt blir galt. Jeg mÄ «passe pÄ» alt.

Bare en liten fortvilt utblĂ„sning
vet ikke hva jeg ville med det
er bare lei megđŸ„č

Leit Ä hÞre. Kjenner pÄ det samme, men opplever at samtaler hjelper litt. Ville bare si god bedring!

Anonymkode: 96929...4ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leit Ä hÞre. Kjenner pÄ det samme, men opplever at samtaler hjelper litt. Ville bare si god bedring!

Tusen takk❀Samtaler hjelper, men kunne Ăžnske de var litt oftere akkurat nĂ„. Masse god bedring til deg ogsĂ„â€ïžDe som ikke har det slik klarer nok ikke Ă„ skjĂžnne hvordan det er

Skrevet

Synd du ogsÄ bare vil sove. Det beste jeg vet i livet er Ä sove men har ofte mareritt da og vÄkner opp i full panikkangst. Ekkelt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (PĂ„ 1.10.2024 den 13.41):

Tusen takk❀Samtaler hjelper, men kunne Ăžnske de var litt oftere akkurat nĂ„. Masse god bedring til deg ogsĂ„â€ïžDe som ikke har det slik klarer nok ikke Ă„ skjĂžnne hvordan det er

Hvordan har dagen din vÊrt ? Hvor ofte har du samtaler? Jeg har hver 2.uke. Nei, det mÄ nesten oppleves for Ä forstÄ hvor vondt det gjÞr.

Skrevet
Alba skrev (1 time siden):

Synd du ogsÄ bare vil sove. Det beste jeg vet i livet er Ä sove men har ofte mareritt da og vÄkner opp i full panikkangst. Ekkelt.

Huff, det hĂžres fĂŠlt ut. Hva drĂžmmer du om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, det hĂžres fĂŠlt ut. Hva drĂžmmer du om?

Ofte ting jeg har opplevd fĂžr i livet som har vĂŠrt vonde og utholdbare Ă„ takle for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...