Gå til innhold

Alimemazin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bruker alimemazin- og har blitt så agitert og deprimert.

Måtte Google litt, og ser det står bla på relis at den blokkerer serotonin og dopamin 😅

Kan det tenkes at langvarig bruk av denne gjør dette da?

Anonymkode: 48cfa...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG. ORKER. IKKE. FLERE. SPØRSMÅL. OM. ALIMEMAZIN. HER. INNE. OG. DENNE. MEDISINENS. FARMAKOLOGISKE. EGENSKAPER.

LES. EN.BOK!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Jeg bruker alimemazin- og har blitt så agitert og deprimert.

Måtte Google litt, og ser det står bla på relis at den blokkerer serotonin og dopamin 😅

Kan det tenkes at langvarig bruk av denne gjør dette da?

Anonymkode: 48cfa...627

Jo, men du sier noe riktig i det. Jeg som sliter med angst, ble MYE værre dafen etter heg har tatt alimemazin. Er litt interissert i medisiner. Bare send meg pm, så svarer jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Jo, men du sier noe riktig i det. Jeg som sliter med angst, ble MYE værre dafen etter heg har tatt alimemazin. Er litt interissert i medisiner. Bare send meg pm, så svarer jeg. 

Åja sier du det.

Ble du rar i hodet og da?

Anonymkode: 48cfa...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Åja sier du det.

Ble du rar i hodet og da?

Anonymkode: 48cfa...627

For et merkelig svar. Jeg vet hvem du er. Nei, fikk noe som minner om sngstanfall i flere timer om natten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
snusmumeriken96 skrev (Akkurat nå):

For et merkelig svar. Jeg vet hvem du er. Nei, fikk noe som minner om sngstanfall i flere timer om natten. 

Hvis du skal være så frekk jan du finne deg et annet forum enn psykistri forum. Jegbholder faktisk snart på å ta livet mitt. Jeg har ingen å støtte meg på. Idiot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...