Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg opplever det i perioder med høy belastning.

Anonymkode: 2641d...4ac

Åja. Ja jeg er under høy belastning. Kan det være derfor kanskje.

Men er så ekkelt og skremmende og det hele blir en belastning 😅

hvordan opplever  du det? Ift både deg selv og andre/omgivelsene?

Anonymkode: e4d2f...512

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487230-fremmedf%C3%B8lelse/#findComment-4324285
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Åja. Ja jeg er under høy belastning. Kan det være derfor kanskje.

Men er så ekkelt og skremmende og det hele blir en belastning 😅

hvordan opplever  du det? Ift både deg selv og andre/omgivelsene?

Det varierer og er litt vanskelig å forklare, men jeg skal prøve. Jeg kan oppleve at mennesker ikke virker virkelige litt som voks dukker. At nåtiden er ett gammelt minne. Eller jeg ser hvordan noe kommer til å bli. At det f.eks. har forfalt eller har blitt gammelt. Ting er kjent men anderledes, litt som å se på gamle bilder av kjente steder og mennesker og meg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487230-fremmedf%C3%B8lelse/#findComment-4324288
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det varierer og er litt vanskelig å forklare, men jeg skal prøve. Jeg kan oppleve at mennesker ikke virker virkelige litt som voks dukker. At nåtiden er ett gammelt minne. Eller jeg ser hvordan noe kommer til å bli. At det f.eks. har forfalt eller har blitt gammelt. Ting er kjent men anderledes, litt som å se på gamle bilder av kjente steder og mennesker og meg selv.

Takk for deling:)

Jeg opplever det som en fremmedfølelse i meg selv. At jeg ikke er meg på en måte. Har ikke noe kontakt med meg selv, så det er rart å bare være i seg selv. Se seg i speilet. Se på bilder.

og den samme opplevelsen ift omgivelsene og de jeg kjenner. Føler meg løsrevet og klarer ikke plassere meg selv i kontekst på en måte. Avstengt.

Men det gir mening at det kommer av høy belastning. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487230-fremmedf%C3%B8lelse/#findComment-4324364
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...