AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 Kanskje rart spørsmål, men jeg er for tiden nødt til å bruke hjelp for å sove, da hjernen min er i stress og insomnimodus. Bruker fortrinnsvis antihistamin for dette. Sover. Men søvnen føles «halvbevisst» og dårlig. Og føles ikke restituerende. Men gir bruk av slike medisiner likevel en naturlig søvn? Anonymkode: 341d6...4a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje rart spørsmål, men jeg er for tiden nødt til å bruke hjelp for å sove, da hjernen min er i stress og insomnimodus. Bruker fortrinnsvis antihistamin for dette. Sover. Men søvnen føles «halvbevisst» og dårlig. Og føles ikke restituerende. Men gir bruk av slike medisiner likevel en naturlig søvn? Anonymkode: 341d6...4a6 Lurer på det samme. Jeg bruker Alimemazin og har gjort det i 3 år nå. Anonymkode: b4014...484 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lurer på det samme. Jeg bruker Alimemazin og har gjort det i 3 år nå. Anonymkode: b4014...484 Har du også følelse av rar søvn og ikke restituerende? Anonymkode: 341d6...4a6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du også følelse av rar søvn og ikke restituerende? Anonymkode: 341d6...4a6 Ja, litt. Anonymkode: b4014...484 0 Siter
Glitter Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 Jeg bruker Alimemazin og Truxal (og Leponex, men ikke for søvn) og jeg er ikke susete i hodet på noe vis. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 Skrevet 3. oktober 2024 Bare lurer på om det gir ekte søvn elller om hjernen egentlig ikke sover/hviler ordnentlig og gjør den jobben den skal gjøre i søvne. For kjennes ikke slik🤪 Anonymkode: 341d6...4a6 0 Siter
Alba Skrevet 5. oktober 2024 Skrevet 5. oktober 2024 Jeg er også helt avhengig av medisiner for å sove. Glemmer jeg å ta medisinene så får jeg ikke sove og er våken hele natta. Men merker da at jeg har glemt å ta de om jeg ikke får sove. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.