Gå til innhold

Ang efexor.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

skal snakke med psykiater om efexor i neste uke, da tror jeg det er sjanse for at jeg får det er det ikke? Tenk om det hadde hjulpet meg så glad jeg hadde blitt da, min mann tar det og han mindre angst om morgenen. han hadde alltid mye angst når han våknet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody skrev (2 timer siden):

Den er veldig bra. Virket umiddelbart mot min angst og depresjon. Ingen vektoppgang. Kan bli ganske trøtt i starten.

Ja er glad hvis jeg får prøve men er litt redd for bivirkninger, har så mye fra før å bale med. å det virket umiddelbart, håper det virker på meg også. Det virker jo på mannen min og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått småturer som sykepleieren ville, det er dritvondt å gå. kunne sikkert tatt oxynorm og gått men vil spare på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (4 timer siden):

Den er veldig bra. Virket umiddelbart mot min angst og depresjon. Ingen vektoppgang. Kan bli ganske trøtt i starten.

Virket umiddelbart skriver du. Denne medisinen virker ikke umiddelbart mot angst og depresjoner, da er det placebo effekt du i såfall opplever. Det tar flere uker før en merker effekt på AD.

Anonymkode: 09bee...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Virket umiddelbart skriver du. Denne medisinen virker ikke umiddelbart mot angst og depresjoner, da er det placebo effekt du i såfall opplever. Det tar flere uker før en merker effekt på AD.

Anonymkode: 09bee...4e1

Ok... det var ikke placebo. Merket umiddelbart at jeg fikk bedre konsentrasjon, mindre angst, mindre depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Virket umiddelbart skriver du. Denne medisinen virker ikke umiddelbart mot angst og depresjoner, da er det placebo effekt du i såfall opplever. Det tar flere uker før en merker effekt på AD.

Anonymkode: 09bee...4e1

Det tar uker før den når sin fulle effekt. Man kan merke effekt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk de mot depresjon. Sluttet på de pga. voldsom nattsvette og mareritt. I tillegg ble jeg veldig følelsesmessig flat. Sluttet for vinninga gikk opp i spinninga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (2 minutter siden):

Jeg fikk de mot depresjon. Sluttet på de pga. voldsom nattsvette og mareritt. I tillegg ble jeg veldig følelsesmessig flat. Sluttet for vinninga gikk opp i spinninga.

uff nattesvette vil jeg ikke ha mer av. Og flat vil jeg ikke være, er flat nok fra før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (3 minutter siden):

uff nattesvette vil jeg ikke ha mer av. Og flat vil jeg ikke være, er flat nok fra før. 

Det er jo ikke sikkert du får disse bivirkningene. Jeg har generelt fått mye bivirkninger av alle medisiner jeg har prøvd. Jeg er så heldig at jeg ikke trenger medisiner lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fionys skrev (1 minutt siden):

Det er jo ikke sikkert du får disse bivirkningene. Jeg har generelt fått mye bivirkninger av alle medisiner jeg har prøvd. Jeg er så heldig at jeg ikke trenger medisiner lenger.

Ok. Nei det er jo ikke sikkert. Heldig du ja som ikke trenger medisiner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Finnes Effexor kun som depot?

Anonymkode: a9ae2...2b5

Det er villedende med navnet depot. Det er en tablett med noe lengre virketid enn vanlige tabletter. Finnes fordi vanlig Efexor har svært kort halveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nachnoo skrev (21 minutter siden):

Det er villedende med navnet depot. Det er en tablett med noe lengre virketid enn vanlige tabletter. Finnes fordi vanlig Efexor har svært kort halveringstid.

Er det derfor folk blir dålig hvis de ikke tar den presis samt vanskelig å slutte på?

Anonymkode: a9ae2...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det derfor folk blir dålig hvis de ikke tar den presis samt vanskelig å slutte på?

Anonymkode: a9ae2...2b5

Nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv skrev (5 timer siden):

Jeg har ikke gått småturer som sykepleieren ville, det er dritvondt å gå. kunne sikkert tatt oxynorm og gått men vil spare på dem. 

Hvor er det at det gjør vondt når du går småturer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Vhanja skrev (11 timer siden):

Hvor er det at det gjør vondt når du går småturer?

Der som gallesteinene er og nederst i magen til høyre, det kommer fra gallesteinene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (12 timer siden):

Nettopp. 

Skummel medisin da. Kan man ta ikke-depot også?

 

Anonymkode: c8a43...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...