Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd lignende symptomer?

De siste tre månedene har jeg blitt i stadig dårligere form. Nå legger jeg meg klokken 6/7 om kvelden og sover i omtrent 12 timer, før jeg står opp og er våken noen timer før jeg sovner igjen. Jeg drikker kaffe og energidrikk for å prøve å holde meg våken, men jeg sover likevel. De dagene jeg har skole og må tvinge meg avgårde sovner jeg i undervisningen, noe som begynner å bli ganske flaut. Men jeg er helt uslitt, og jeg vet det ikke er sunt å sove for mye men uansett hvor mye jeg prøver så sovner jeg av. Jeg har også smerter i ledd og muskler og føles tung i kroppen. Siden i sommer har jeg våknet på natten fordi jeg svetter sånn, det er så ille at jeg må skifte pysjamas og noen ganger bytte på sengen. Jeg tenkte at dette sikkert var fordi det var sommer og varmt ute, men det skjer fortsatt. I juli begynte jeg også å blø når jeg pusser tennene og når jeg spiser, noe jeg enda gjør. Jeg har vært hos tannlege som sier at alt er normalt og som ikke skjønner hvorfor jeg blør. Jeg har veldig høy hvilepuls, den ligger på rundt 130 slag i minuttet. Har tatt ekg som har vært normal. Jeg er også utrolig tung i pusten. Jeg blir andpusten bare jeg reiser meg opp og går et kort stykke, blir også andpusten av å spise og av å snakke. Når jeg ligger på ryggen i senga er det også tungt å puste. Jeg fryser hele tiden og har kalde hender og føtter. De siste dagene har også underleppa mi begynt å bli blå. Jeg har vært hos lege og tatt blodprøver som jeg venter på svar på, og jeg skal ta ny ekg og pusteprøve til uka. 

Har noen her opplevd lignende? Fant du ut hva som var galt? Gikk det over?

Savner livet mitt som det var for noen måneder siden… 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487304-har-noen-opplevd-lignende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...