Gå til innhold

Sende melding til psykiatrisk på HelsaMi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Behandler ville at jeg skulle sende han informasjon på HelsaMi. Jeg fikk ikke til å sende melding til han direkte, men det gikk an å sende melding til DPS poliklinikk så det gjorde jeg da. Men noen som vet hvordan det fungerer? Jeg sendte meldingen på onsdag og har ikke fått noe svar og det er heller ikke mulig å se om meldingen har blitt sett så vidt jeg kan se? Jeg antar at sentralbordet videresender meldingen til min behandler men videre er det vanlig å få svar eller ikke?

Anonymkode: 34401...398

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Behandler ville at jeg skulle sende han informasjon på HelsaMi. Jeg fikk ikke til å sende melding til han direkte, men det gikk an å sende melding til DPS poliklinikk så det gjorde jeg da. Men noen som vet hvordan det fungerer? Jeg sendte meldingen på onsdag og har ikke fått noe svar og det er heller ikke mulig å se om meldingen har blitt sett så vidt jeg kan se? Jeg antar at sentralbordet videresender meldingen til min behandler men videre er det vanlig å få svar eller ikke?

Jeg vet dessverre ikke svaret på det du lurer på, men var det et spørsmål du stilte han? Da er det vel vanlig å få svar?

Anonymkode: 85886...f03

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vet dessverre ikke svaret på det du lurer på, men var det et spørsmål du stilte han? Da er det vel vanlig å få svar?

Jeg stilte ikke et spørsmål jeg bare gav han informasjon som han sa han ønsket jeg skulle finne ut av.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fått svar nå?

Nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...