Gå til innhold

Redd det ikke vil bli tatt på alvor om jeg blir meldt savnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har tidligere blitt meldt savnet ifbm dårlig psyke. Dvs en gang stakk jeg av fra DPS døgn og en annen gang gikk jeg fra fastlegens kontor når han ba meg vente på ambulanse også en siste gang var det en gang jeg chattet med Mental Helse sin hjelpetelefon og var ute og gikk og hadde planlagt selvmord.  Jeg vet dette er dum oppførsel altså, så trenger ikke kommentarer på det men jeg var psyk og ikke meg selv til mitt forsvar. MEN til poenget med tråden: Jeg er redd det ikke vil bli tatt på alvor om jeg blir meldt savnet... Hva tenker dere om dette? Er det en reell bekymring eller ikke? Tenker på om jeg skulle bli kidnappet eller på annen måte forsvinne...

Anonymkode: 9c466...460

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Det er rutine at man blir meldt savnet når man rømmer fra psykiatrisk sykehus eller tilsvarende. Men det er ikke straffbart å gå under jorden i slike tilfeller. Ønsker du å bli funnet?

Jeg tror kanskje du har misforstått? Jeg har ingen planer om å forsvinne med vilje nå, men er redd jeg kan bli kidnappet eller annet og at de ikke skjønner det fordi de tror det er frivillig siden det har skjedd flere ganger før skjønner du?

Eva Sofie
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg er redd det ikke vil bli tatt på alvor om jeg blir meldt savnet... Hva tenker dere om dette? Er det en reell bekymring eller ikke? Tenker på om jeg skulle bli kidnappet eller på annen måte forsvinne...

Hvilken psykisk lidelse har du?

Jeg er helt sikker på at du ikke vil forsvinne eller bli kidnappet. Jeg tenker også, og det kan være helt feil, for kun du sitter på sannheten; kan det være at du er redd for at ingen skal bry seg om deg, om de ikke ser etter deg?

Jeg vet om en person som stakk av fra DPS og hjemmet flere ganger pr. uke, i blant hyppigere, og til sist lot de personen gå. Å følge etter, var med på å opprettholde adferden, ble vurderingen i akkurat det tilfellet. Jeg vet at h*n tok det tungt når de ikke valgte å gå etter.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg tror kanskje du har misforstått? Jeg har ingen planer om å forsvinne med vilje nå, men er redd jeg kan bli kidnappet eller annet og at de ikke skjønner det fordi de tror det er frivillig siden det har skjedd flere ganger før skjønner du?

Hvem er "de"? Helsevesenet eller politiet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...