Gå til innhold

Redd for morgendagen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

emilie321

Da har jeg vært hos hjertespesialisten.  Han trodde det var en åre som begynte å bli tett, men var først litt usikker på om jeg skulle på angiografi eller prøve medisiner først. Etter alle undersøkelser så landet han på å prøve medisiner først. Skal bruke to nye medisiner i en måned og da skal jeg ta kontakt.  Hvis jeg fortsatt har smerter, så blir jeg sendt til angiografi.  Tror han ville vente så lenge som mulig med angiografi. 

@ISW , han sa omtrent det samme som deg. Dette så de ofte og så lenge jeg hadde tatt medisinene å begynt og trent, så hadde jeg gjort mitt. 

Takk alle sammen for støtten🥰

emilie321 skrev (12 timer siden):

Da har jeg vært hos hjertespesialisten.  Han trodde det var en åre som begynte å bli tett, men var først litt usikker på om jeg skulle på angiografi eller prøve medisiner først. Etter alle undersøkelser så landet han på å prøve medisiner først. Skal bruke to nye medisiner i en måned og da skal jeg ta kontakt.  Hvis jeg fortsatt har smerter, så blir jeg sendt til angiografi.  Tror han ville vente så lenge som mulig med angiografi. 

@ISW , han sa omtrent det samme som deg. Dette så de ofte og så lenge jeg hadde tatt medisinene å begynt og trent, så hadde jeg gjort mitt. 

Takk alle sammen for støtten🥰

Hei,

Ja, det hørtes fornuftig ut. Håper smertene gir seg og hvis de tiltar, eventuelt oppstår i hvile og spesielt hvis de ikke gir seg med nitroglyserin, så må du oppsøke hjelp :)

ISW skrev (56 minutter siden):

Hei,

Ja, det hørtes fornuftig ut. Håper smertene gir seg og hvis de tiltar, eventuelt oppstår i hvile og spesielt hvis de ikke gir seg med nitroglyserin, så må du oppsøke hjelp :)

Håper også at smertene gir seg. Har fått Imdur som visstnok skal åpne årene hele døgnet og Selo-Zok som skal hindre at jeg får så høy puls. Er spent på hvordan dette blir.   Har fått beskjed om at hvis smertene ikke gir seg ved bruk av nitro, så skal jeg ikke ringe legevakta, men 113.  Regner med at jeg kan ta nitro ved siden av Imdur (hvis jeg får smerter)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...