Gå til innhold

Jeg er innlagy men stoler ikke på noen her.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (19 minutter siden):

Er såå redd. Men må være her i 24 første timene. Så drar jeg. Bare 22 timer igjen. Ttodde jeg ville trives med dette, men det gjør jeg ikke. 

Du er jo innlagt fordi de mener du trenger hjelp og vil gi deg det, så jeg håper du klarer å ta imot. :)

snusmumeriken96 skrev (33 minutter siden):

Er såå redd. Men må være her i 24 første timene. Så drar jeg. Bare 22 timer igjen. Ttodde jeg ville trives med dette, men det gjør jeg ikke. 

Jeg var veldig redd i begynnelsen da jeg var innlagt. For en del forskjellig. Var også redd for behandlerne og hva de evt planla. Men det gikk over etterhvert.

Tror det er vanlig å være redd. Tror også det er vanlig å være litt paranoid, om det er det du opplever. Men det er nok fint for deg å være innlagt nå, så ta imot den hjelpen du får.

Annonse

psykedeliker skrev (8 minutter siden):

Mener du snakker stygt? Vi har ytringsfrihet i Norge, også på psykiatriske institusjoner.

Forstår du konsekvensen av å oppmuntre vrangforestillinger hos folk? For å være ærlig så forstår jeg ikke hvorfor du ikke er banned fra forumet for slik oppførsel.

Dette handler ikke om ulike meninger, dette handler om å støtte oppunder andres vrangforestillinger fordi du synes det er morsomt.

psykedeliker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Dette handler ikke om ulike meninger, dette handler om å støtte oppunder andres vrangforestillinger fordi du synes det er morsomt.

Det kan du mene så mye du bare vil. Jeg trenger ikke bry meg om dine meninger.

Min erfaring er at det stilles altfor lite kritiske spørsmål i psykiatrien om hva som egentlig er vrangforestillinger eller ikke - med alt det medfører. Da uttaler jeg meg på grunnlag av den erfaringen. Har du et problem med det, kan du argumentere for ditt eget syn på saklig vis.

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Det kan du mene så mye du bare vil. Jeg trenger ikke bry meg om dine meninger.

Min erfaring er at det stilles altfor lite kritiske spørsmål i psykiatrien om hva som egentlig er vrangforestillinger eller ikke - med alt det medfører. Da uttaler jeg meg på grunnlag av den erfaringen. Har du et problem med det, kan du argumentere for ditt eget syn på saklig vis.

Jeg håper du føler deg vel med deg selv når du bidrar til å støtte opp om andres vrangforestillinger og dermed er direkte delaktig i at de får en dårligere fremgang i sin psykiske helse. 

Endret av Vhanja

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (34 minutter siden):

Forstår du konsekvensen av å oppmuntre vrangforestillinger hos folk? For å være ærlig så forstår jeg ikke hvorfor du ikke er banned fra forumet for slik oppførsel.

Hvordan vet du at ts har vrangforestillinger? Nå driver du å setter alvorlige diagnoser på folk kun basert på et innlegg og det er heller ikke greit. Å sykeliggjøre folk er heller ikke greit og kan gjøre folk enda sykere. 

Anonymkode: 5868e...16b

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan vet du at ts har vrangforestillinger? Nå driver du å setter alvorlige diagnoser på folk kun basert på et innlegg og det er heller ikke greit. Å sykeliggjøre folk er heller ikke greit og kan gjøre folk enda sykere. 

Nei, jeg gjør det ikke basert på et innlegg. Jeg gjør det basert på en hel mengde med innlegg over lang tid på dette forumet.

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg gjør det ikke basert på et innlegg. Jeg gjør det basert på en hel mengde med innlegg over lang tid på dette forumet.

Men det er uansett ikke vår oppgave her på forumet å diagnostisere folk eller anklage de for å ha vrangforestillinger. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er uansett ikke vår oppgave her på forumet å diagnostisere folk eller anklage de for å ha vrangforestillinger. 

Jeg setter heller ingen diagnoser. Men, jo, jeg kan foreslå vrangforestillinger når noen så tydelig har dem. Det synes jeg faktisk er en viktig del av dette forumet.

Hvis ikke, hva mener du dette forumet skal være? Noen som bare skal si ja og ha og støtte alle uansett hva de skriver? Tror du at dette, over tid, er det som ganger folk best? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter alt det trådstarter har skrevet her inne (både under nick og som anonym) så er det liten tvil om at hun er meget sterkt preget av vrangforestillinger, dessverre.

psykedeliker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Etter alt det trådstarter har skrevet her inne (både under nick og som anonym) så er det liten tvil om at hun er meget sterkt preget av vrangforestillinger, dessverre.

"Bare fordi du er paranoid betyr ikke det nødvendigvis at ingen forfølger deg" - gammelt asfaltjungelordtak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...