Gå til innhold

Hva slags samfunnsløgner har vi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Det har jeg skrevet om i mange tråder allerede. Du får lete dem opp selv, jeg har en jobb å gjøre.

Nei fordi du sniker deg unna og svarer bare svært vagt hver eneste gang du blir spurt. Likevel snakker du om dette i nesten hver tråd. Jeg tror ikke du selv egentlig har noe svar på hva det er. 

Trenger konkret svar på hva slags samfunnsløgner vi har. 

Anonymkode: 76e4a...543

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er uføretrygdet har du sagt, mao ingen jobb du må gjøre

Som uføretrygdet gjør jeg jo samfunnets viktigste jobb: bidrar til å opprettholde samfunnsløgnen! Bl.a. betaler jeg skatt av trygden, og de pengene bokføres som inntekt i statens regnskap, selv om jeg egentlig bare er en utgift. Skjønner?

AnonymBruker
psykedeliker skrev (23 minutter siden):

Som uføretrygdet gjør jeg jo samfunnets viktigste jobb: bidrar til å opprettholde samfunnsløgnen! Bl.a. betaler jeg skatt av trygden, og de pengene bokføres som inntekt i statens regnskap, selv om jeg egentlig bare er en utgift. Skjønner?

Nei, for oss som jobber ærlige og slitsomme timer tross sykdom, er det du skriver bare provoserende vissvass. 

Anonymkode: bef8e...b35

Annonse

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor lot du deg feilbehandle da?

Det var ikke min avgjørelse, jeg prøvde flere ganger å rette det opp uten at noe skjedde. Det var først da noen utenforstående blandet seg inn at helsevesenet tok det til seg.

psykedeliker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Var du syk på ekte?

Ja, det er det ingen tvil om - ellers hadde jeg ikke kontaktet legevakten i utgangspunktet. Men det er ingenting i forhold til hvor syk jeg ble av feilbehandlingen som fortsatte i 10 år etterpå. Helsevesenet hadde da 2 valg: innrømme feilene sine og gi meg erstatning, eller definere meg som uhelbredelig syk og gi meg trygd. De valgte det siste.

Endret av psykedeliker
AnonymBruker
psykedeliker skrev (1 time siden):

Det har jeg skrevet om i mange tråder allerede. Du får lete dem opp selv, jeg har en jobb å gjøre.

Trenger konkret svar på hva slags samfunnsløgner vi har. Vet du det selv? 

Anonymkode: 76e4a...543

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (47 minutter siden):

Ja, det er det ingen tvil om - ellers hadde jeg ikke kontaktet legevakten i utgangspunktet. Men det er ingenting i forhold til hvor syk jeg ble av feilbehandlingen som fortsatte i 10 år etterpå. Helsevesenet hadde da 2 valg: innrømme feilene sine og gi meg erstatning, eller definere meg som uhelbredelig syk og gi meg trygd. De valgte det siste.

Så det er alle andre sin feil at du er trygdet og ikke bidrar i samfunnet? Hva har du gjort for å bli frisk? Hva er diagnosen din/det som gjorde deg ufør? Lurer på hvilken sykdom du lider av

Anonymkode: bef8e...b35

psykedeliker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så det er alle andre sin feil at du er trygdet og ikke bidrar i samfunnet?

Det har jeg ikke sagt.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva har du gjort for å bli frisk?

Jeg har oppfylt medvirkningsplikten.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva er diagnosen din/det som gjorde deg ufør?

Diagnose er irrelevant, det som avgjør er arbeidsevne målt ut fra NAVs kriterier.

AnonymBruker
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg ikke sagt.

Jeg har oppfylt medvirkningsplikten.

Diagnose er irrelevant, det som avgjør er arbeidsevne målt ut fra NAVs kriterier.

Hvorfor er du så redd for å oppgi diagnosen din? Du er jo anonym... 

Anonymkode: 8da42...4b8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...