Gå til innhold

Føler meg avskyelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hen har blitt kald og avvisende. Og det finnes ingen varme lenger. 

Anonymkode: 5f440...110

Eksemplet du kommer med beviser bare det psykedeliker sier. Ingenting av dette er objektive fakta.

Anonymkode: 5333b...902

AnonymBruker

Er du tankeleser? Som vet hva andre tenker og føler om deg? kanskje folk har en dårlig dag, er sliten, eller har andre ting å tenke på som ikke handler om deg? Viser du med hele ditt hjerte overfor andre at du liker de veldig godt hele tiden? Hvorfor er det viktig for deg hva psykologen tenker? Han er en behandler som skal hjelpe deg, og VIL bak masken din for å kunne hjelpe. Om min lege synes jeg er teit går det helt fint for meg. Hva han tenker angår ikke meg, så lenge jeg får den hjelpen jeg trenger når jeg trenger det. Om naboen glemmer å hilse på meg, handler det ikke om meg.. men at hun er travel, går i egne tanker eller faktisk må veldig på do. 
last ned Tankevirus appen så skjønner du hva jeg snakker om. 

Anonymkode: d2680...e80

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hen har blitt kald og avvisende. Og det finnes ingen varme lenger. 

Anonymkode: 5f440...110

Kan du ev. snakke med noen som kjenner deg om dette? Dette har med stor sannsynlighet ikke noe med deg å gjøre. I blant har det med den andre personens liv. I blant kan det være vi som tolker helt feil (pga. følelser du beskriver innledningsvis). Hva som kommer først og sist, er ikke alltid så lett å forstå. Jeg vet ikke hva som gjelder for deg (se neste innlegg).

AnonymBruker

Et eksempel på at følelser og tanker ikke følger logikk:
Da jeg i sin tid ble behandlet på legevakt av selvpåført skade, var jeg overbevist over at legen brukte hansker fordi han synes jeg var skitten og ville beskytte seg selv. Jeg følte de foraktet meg så mye at de  ikke ville ta på meg uten hansker. Og etterpå kunne det t.o.m. være at de vasket seg. Skammen føltes enorm over å overføre egen skittenhet til legen.

Jeg har forstått mer av følelsesmekanismene når jeg har fått alt på avstand. Det var egne følelser mot meg selv jeg rettet mot legen. Det ville vært en uforsvarlig praksis av legene mtp. hygiene om det ikke ble brukt hansker.

E.S. - beklager brudd på retningslinjene...

Anonymkode: 62e39...46b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...