Gå til innhold

Hele sykdomshistorien min ligger her inne og det plager meg

Anbefalte innlegg

psykedeliker skrev (2 timer siden):

Vondt I Viljen

Tror faktisk dette er hoveddiagnosen min. Men kommentaren som ble sitert var egentlig ment å hentyde til min svekkede tro på konseptet fri vilje.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er «sokks bok»?

Anonymkode: 905cb...ee9

Nevrotiske nedtegnelser i dagbokforumet. 

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg ble først psykisk syk i 2015 og har siden da skrevet her inne og dette angrer jeg enormt på den dag i dag. Jeg var i perioder veldig syk (psykotisk) så har gjort flere ting jeg angrer på som å nekte medisiner, nekte spise, knepet folk for at de skulle slippe meg, blitt beltelagt, tvangsmedisinert, flørtet med ansatte osv og flere andre ting. Og alt dette er dokumentert her inne og det plager meg noe sykt. 

Anonymkode: 9154e...656

Jeg tenker at hvis noen legger ned den enorme innsatsen som kreves for å finne gamle anonyme innlegg som kanskje er fra denne anonyme brukeren, så har de selv et langt større problem enn deg. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...