GÃ¥ til innhold

Hvor plaget er du?🥹

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Velger å være anonym denne gangen.

Jeg er særdeles plaget med angst, mye grubling,panikkanfall osv…Går på medisiner, men føler ikke at de funker helt enda.

Jeg må sjekke komfyr/div elektriske ting før jeg drar ut av huset. Det er så ille at av og til må jeg filme det med mobil for å få «fred». Jeg har mange andre tvangsritualer. Jeg har evig skyldfølelse. Livredd for å skade andre/andre sine eiendeler. Kjemperedd for å gjøre feil.Redd for å TRO at jeg har gjort noe galt/feil.

Grubler på ALT og har ekstreme katastrofetanker. 
Prøver å løse problemet med mye grubling og undersøkelse. Blir helt utmattet.

Er for første gang i mitt 33 år lange liv sykemeldt!Og dette pga hodet mitt er sykt.

Er selvfølgelig ting som har gjort slik at det er blitt slik.Helt fra barnsben. 

Jeg liker ikke å gå i butikker, da ser jeg alt som må ordnes.»åj den ledninga der ser ikke bra ut» «den fryseboksen der har…et eller annet» «de burde ta opp papirene som ligger der, kan det utgjøre en brannfare?»

Hvordan har dere det med angsten/depresjon ol?

Anonymkode: 9a579...cbc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487434-hvor-plaget-er-du%F0%9F%A5%B9/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...