AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 Skrevet 11. oktober 2024 Velger Ă„ vĂŠre anonym denne gangen. Jeg er sĂŠrdeles plaget med angst, mye grubling,panikkanfall osvâŠGĂ„r pĂ„ medisiner, men fĂžler ikke at de funker helt enda. Jeg mĂ„ sjekke komfyr/div elektriske ting fĂžr jeg drar ut av huset. Det er sĂ„ ille at av og til mĂ„ jeg filme det med mobil for Ă„ fĂ„ «fred». Jeg har mange andre tvangsritualer. Jeg har evig skyldfĂžlelse. Livredd for Ă„ skade andre/andre sine eiendeler. Kjemperedd for Ă„ gjĂžre feil.Redd for Ă„ TRO at jeg har gjort noe galt/feil. Grubler pĂ„ ALT og har ekstreme katastrofetanker. PrĂžver Ă„ lĂžse problemet med mye grubling og undersĂžkelse. Blir helt utmattet. Er for fĂžrste gang i mitt 33 Ă„r lange liv sykemeldt!Og dette pga hodet mitt er sykt. Er selvfĂžlgelig ting som har gjort slik at det er blitt slik.Helt fra barnsben. Jeg liker ikke Ă„ gĂ„ i butikker, da ser jeg alt som mĂ„ ordnes.Ȁj den ledninga der ser ikke bra ut» «den fryseboksen der harâŠet eller annet» «de burde ta opp papirene som ligger der, kan det utgjĂžre en brannfare?» Hvordan har dere det med angsten/depresjon ol? Anonymkode: 9a579...cbc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 Skrevet 11. oktober 2024 FÄr du medisiner? Anonymkode: 0f214...386 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2024 Skrevet 11. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): FÄr du medisiner? Anonymkode: 0f214...386 Ja Sertralin, hydroxyzin og Sobril.Hver dag.Bare Sobrilen jeg fÞler roer meg litt. Anonymkode: 9a579...cbc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.