GĂ„ til innhold

Hvor plaget er du?đŸ„č

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger Ă„ vĂŠre anonym denne gangen.

Jeg er sÊrdeles plaget med angst, mye grubling,panikkanfall osv
GÄr pÄ medisiner, men fÞler ikke at de funker helt enda.

Jeg mÄ sjekke komfyr/div elektriske ting fÞr jeg drar ut av huset. Det er sÄ ille at av og til mÄ jeg filme det med mobil for Ä fÄ «fred». Jeg har mange andre tvangsritualer. Jeg har evig skyldfÞlelse. Livredd for Ä skade andre/andre sine eiendeler. Kjemperedd for Ä gjÞre feil.Redd for Ä TRO at jeg har gjort noe galt/feil.

Grubler pÄ ALT og har ekstreme katastrofetanker. 
PrĂžver Ă„ lĂžse problemet med mye grubling og undersĂžkelse. Blir helt utmattet.

Er for fÞrste gang i mitt 33 Är lange liv sykemeldt!Og dette pga hodet mitt er sykt.

Er selvfÞlgelig ting som har gjort slik at det er blitt slik.Helt fra barnsben. 

Jeg liker ikke Ă„ gĂ„ i butikker, da ser jeg alt som mĂ„ ordnes.Ȁj den ledninga der ser ikke bra ut» «den fryseboksen der har
et eller annet» «de burde ta opp papirene som ligger der, kan det utgjĂžre en brannfare?»

Hvordan har dere det med angsten/depresjon ol?

Anonymkode: 9a579...cbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FÄr du medisiner?

Anonymkode: 0f214...386

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

FÄr du medisiner?

Anonymkode: 0f214...386

Ja Sertralin, hydroxyzin og Sobril.Hver dag.Bare Sobrilen jeg fĂžler roer meg litt.

Anonymkode: 9a579...cbc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...