Gå til innhold

2 stk seroquel på kveld og det vil funke på dagtid neste dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
ISW skrev (8 minutter siden):

Jeg tenker du kanskje bør utdype litt: Funke mot hva?

50 mg Seroquel kan dempe angst litt, og gjøre deg trøtt. Det er ikke så mange andre effekter.

Jeg vil tro at du primært vil sove litt lengre/bedre av dette. 

Men det er jo ikke noe vits i at jeg får dempet angst, paranoia og stemmehøring 1 time før jeg sovner bare. 

Jeg ba om noe som hjalp mot alt dette. Men seroquel sovner man jo av innen 1 time. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun skrive det ut? Jeg tar alt 1 25mg seroquel for å sove så det er ikke sovepille jeg trenger, men noe på dagtid

Anonymkode: 5dcb8...368

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er jo ikke noe vits i at jeg får dempet angst, paranoia og stemmehøring 1 time før jeg sovner bare. 

Jeg ba om noe som hjalp mot alt dette. Men seroquel sovner man jo av innen 1 time. Så jeg skjønner ikke hvorfor hun skrive det ut? Jeg tar alt 1 25mg seroquel for å sove så det er ikke sovepille jeg trenger, men noe på dagtid

Anonymkode: 5dcb8...368

Hvis du får effekt av en såpass liten dose Seroquel mot paranoia og stemmehøring, så ville jeg spurt om depottabletter. De virker lengre. Jeg synes legen din tar litt lett på dette hvis alt hun gjør er å be deg ta mer medisin på kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...