Gå til innhold

Greit at psykiater kaller en pasient et skjelett?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, det må være greit. Ble du fornærmet?

Anonymkode: 2bb47...90d

Ja det ville vært det samme om jeg sa til noen andre "du må ikke gå på den medisinen noe mer for du er en feit bolle nå" 

Anonymkode: 8e17c...2f5

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja det ville vært det samme om jeg sa til noen andre "du må ikke gå på den medisinen noe mer for du er en feit bolle nå" 

Såvidt jeg vet består et menneske av bl.a. skjelett, mens det ikke går an å bli til en bolle. Så helt det samme er det nok ikke. 

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

"du er så undervektig du trenger ikke å tenke på vektoppgang av medisinen, du er bare skjelett nå" er det greit? 

Ja, det får være greit. Noen ganger må man kunne kalle en spade for en spade.

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"du er så undervektig du trenger ikke å tenke på vektoppgang av medisinen, du er bare skjelett nå" er det greit? 

For en merkelig psykiatrer, men hvis han ellers virker grei så er du veeldig tynn om han definerer deg sånn...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Psykiateren mener det egentlig godt. Det kan være vanskelig å se selv. Hva tenker du selv om egen kropp?

Jeg har hatt en psykolog som har vært direkte på samme måte da jeg var lav i vekt.. Ville du ha foretrukket at han holdt tilbake informasjon eller verre, pyntet på sannheten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...