Gå til innhold

Savner å være innlagt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er 10 måneder nå siden min siste innleggelse og merkelig nok savner jeg det faktisk. Var mye og lenge innlagt før da... Kan det sees på som en normal følelse eller er jeg rar?

Anonymkode: 10a7a...15e

Er det omsorgen/menneskene du savner? Er du fortsatt dårlig?

Anonymkode: 769dc...f5a

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er det omsorgen/menneskene du savner? Er du fortsatt dårlig?

Ja det og flere ting jeg har nevnt i svaret mitt under her. Jeg er ikke like dårlig som jeg var tidligere nei, men er vel ikke akkurat direkte frisk heller.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva konkret savner du? 

Anonymkode: a8efb...b88

Det å alltid ha noen rundt meg, det å få omsorg og bli tatt vare på, det å alltid ha noen å snakke med blant annet.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det og flere ting jeg har nevnt i svaret mitt under her. Jeg er ikke like dårlig som jeg var tidligere nei, men er vel ikke akkurat direkte frisk heller.

Det å alltid ha noen rundt meg, det å få omsorg og bli tatt vare på, det å alltid ha noen å snakke med blant annet.

Jeg skjønner deg godt og kan savne det selv innimellom.

Annonse

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det er 10 måneder nå siden min siste innleggelse og merkelig nok savner jeg det faktisk. Var mye og lenge innlagt før da... Kan det sees på som en normal følelse eller er jeg rar?

Du er veldig normal.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvor lenge var du innlagt?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Skjønner deg godt. Jeg antar at du ikke har noen kjæreste. En kjæreste/samboer vil oppfylle alt av dette. 

Anonymkode: a8efb...b88

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...