Gå til innhold

Bolig som faller under helse og omsorgstjenester?

Anbefalte innlegg

Prøver å hjelpe bror som sitter «fanget» i Kongsvinger etter han ble syk. Han vil selvsagt tilbake til Oslo der han hører hjemme, men kan ikke søke om kommunal bolig da botiden ble slettet i det han meldte flytting.
Har fått svar fra statsforvalteren om at han har rett til å søke om tilbud i Oslo som faller under helse og omsorgstjenester, gjør bemannet bolig det? Han har tidligere fått innvilget dette når han bodde i Oslo.

Fortsetter under...

snusmumeriken96 skrev (16 minutter siden):

Tørr han ikke gå ut dørs? Høres jo litt vanskelig ut når det er snakk om oslo...

Skjønte ikke helt svaret, han og jeg har bodd i Oslo hele livet før jeg kjøpte hus til oss der. Han ble umiddelbart syk og jeg har for lengst flyttet tilbake til Oslo, han hører også hjemme her. Han har bodd 48 år i Oslo, så surt at boplikten nullstilles så fort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...