Gå til innhold

Redd for spøkelse.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om noen som har blitt skadet eller drept av spøkelser. Det eneste og verste «spøkelsesfenomener» kan gjøre er å gjøre deg redd. Så egentlig er du bare redd for å bli redd.

Jeg var litt redd for sånt da jeg var liten. Nå har jeg innsett at det er helt unødvendig å være redd for det overnaturlige, fordi ekte levende mennesker er mye farligere. 

AnonymBruker
Sokk skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri hørt om noen som har blitt skadet eller drept av spøkelser. Det eneste og verste «spøkelsesfenomener» kan gjøre er å gjøre deg redd. Så egentlig er du bare redd for å bli redd.

Jeg var litt redd for sånt da jeg var liten. Nå har jeg innsett at det er helt unødvendig å være redd for det overnaturlige, fordi ekte levende mennesker er mye farligere. 

De som har blitt drept eller bortført av spøkelser er de du ikke vet om. De sakene som forblir uløste. Ingen vet bedre hvordan skjule lik og kropper enn det spøkelsene gjør. 

Anonymkode: a8b77...8ee

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De som har blitt drept eller bortført av spøkelser er de du ikke vet om. De sakene som forblir uløste. Ingen vet bedre hvordan skjule lik og kropper enn det spøkelsene gjør. 

Har du noen eksempler på slike saker?

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.10.2024 den 23.25):

Høres merkelig ut jeg vet, men fikk en inmari dårlig følelse når jeg sto og tok oppvaska. Så så jeg på datoen og i dag er det 12.oktober. Sist 12. oktober så jeg et gjenferd, nå er det tydeligvis gått 1 år siden jeg så henne og er livredd for å se henne igjen. Jeg følte nå et nærvær. 

Det blir en lang natt uten søvn.

Anonymkode: fd205...697

Jeg tror 100% på at folk ser spøkelser, men det er sansene og hjernen din som spiller deg et puss. 

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg prater ofte med spøkelser. Kjenner andre som gjør det også, Vi har de samme erfaringene rundt det. 

Anonymkode: bf703...4f4

Hvordan vet du at det er spøkelser du prater med og at du ikke hører stemmer i eget hode (hørselshallusinasjoner)?

psykedeliker
Vhanja skrev (4 timer siden):

Hvordan vet du at det er spøkelser du prater med og at du ikke hører stemmer i eget hode (hørselshallusinasjoner)?

"Den indre stemmen" er ikke en hørselshallusinasjon. Hørselshallusinasjon er når man hører stemmer utenfra som ingen andre kan høre.

Annonse

psykedeliker skrev (6 minutter siden):

"Den indre stemmen" er ikke en hørselshallusinasjon. Hørselshallusinasjon er når man hører stemmer utenfra som ingen andre kan høre.

Vi vet ikke hvordan vedkommende hører spøkelsene, er derfor jeg spør.

Og om det er en "indre stemme", hvordan kan man vite at det kommer fra spøkelser og ikke en selv?

psykedeliker
Vhanja skrev (4 minutter siden):

Og om det er en "indre stemme", hvordan kan man vite at det kommer fra spøkelser og ikke en selv?

Den indre stemmen kommer alltid fra en selv, men kan være påvirket av omgivelsene og den kunnskapen man til en hver tid har.

Det var ihvertfall min indre stemme som fortalte meg at festspøkelsene kom fra nabohusene, etter at jeg undersøkte historien om nabohusene. Huset de bor i nå er nemlig alt for lite i forhold til mengden av spøkelser der.

Men de som eide huset da jeg var på besøk der hadde ingen problemer med dem, de synes det var koselig med selskap.

psykedeliker skrev (3 minutter siden):

Den indre stemmen kommer alltid fra en selv, men kan være påvirket av omgivelsene og den kunnskapen man til en hver tid har.

Det var ihvertfall min indre stemme som fortalte meg at festspøkelsene kom fra nabohusene, etter at jeg undersøkte historien om nabohusene. Huset de bor i nå er nemlig alt for lite i forhold til mengden av spøkelser der.

Men de som eide huset da jeg var på besøk der hadde ingen problemer med dem, de synes det var koselig med selskap.

Jeg orker ikke mer av trollingen din. Venter på at AB skal svare.

Endret av Vhanja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...