Gå til innhold

Jeg får ikke hjelp med det jeg sliter med.


snusmumeriken96

Anbefalte innlegg

snusmumeriken96

Jeg sliter med til at jeg stadig er i beredskap. Det skremmer folk eller folk blir sinna på meg. Jeg klikker hjemme og jeg klikker ute, sånn er det nå. 

Jeg får ikke hjelp på dps, planlegger å bare slutte der da de bare vil stapoe meg full med ap meds. 

Jeg har et overaktivt nervesystem og er full av hormoner. Hjernen min er helt rar. Jeg ser et menneske også bare dras blikket mitt etter menneske og om noen skikker stygt på meg får jeg lyst til å drepe dem, jeg blir sååå sint, ellers så bare ler folk ig tenker at jeg merker hu der er slem... men det er jo bare energien min som er mektig. 

Jeg har aldri hørt om dette, hva er feil med meg? 

Jeg veit det er nie med et overaktivt nervesystem, men jeg klarer ikke roe det da det jeg frykter er mennesker siden jeg har blitt mobba så mye de sisye årene fordi jeg skamklipte meg og fikk homsestempel. Klarer ikke å like mennesker lenger. Føker jeg ER ondskap nå, og det er det enrste som består.

Dagdrømmer om å drepe andre. Jeg hater mennesker for det de gjorde md meg og np er jeg ødelagt. Jeg har grodd ut håret, men fremdeles 0,000 respekt av dette dritt universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utifra mye av det du forteller, virker det som om behandlingen du får er riktig. AP kan hjelpe mot mye av det du forteller om. Håper du hører på råd om å ta AP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
Vendi skrev (1 time siden):

Utifra mye av det du forteller, virker det som om behandlingen du får er riktig. AP kan hjelpe mot mye av det du forteller om. Håper du hører på råd om å ta AP. 

Jeg bruker ap. Det funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Jeg sliter med til at jeg stadig er i beredskap. Det skremmer folk eller folk blir sinna på meg. Jeg klikker hjemme og jeg klikker ute, sånn er det nå. 

Jeg får ikke hjelp på dps, planlegger å bare slutte der da de bare vil stapoe meg full med ap meds. 

Jeg har et overaktivt nervesystem og er full av hormoner. Hjernen min er helt rar. Jeg ser et menneske også bare dras blikket mitt etter menneske og om noen skikker stygt på meg får jeg lyst til å drepe dem, jeg blir sååå sint, ellers så bare ler folk ig tenker at jeg merker hu der er slem... men det er jo bare energien min som er mektig. 

Jeg har aldri hørt om dette, hva er feil med meg? 

Jeg veit det er nie med et overaktivt nervesystem, men jeg klarer ikke roe det da det jeg frykter er mennesker siden jeg har blitt mobba så mye de sisye årene fordi jeg skamklipte meg og fikk homsestempel. Klarer ikke å like mennesker lenger. Føker jeg ER ondskap nå, og det er det enrste som består.

Dagdrømmer om å drepe andre. Jeg hater mennesker for det de gjorde md meg og np er jeg ødelagt. Jeg har grodd ut håret, men fremdeles 0,000 respekt av dette dritt universet.

Kan du/ dere slutte å spamme åpent forum og heller legge slike innlegg på psykiatri? Er møkk lei av dette. 

Dol har blitt et skikkelig utrivelig sted nå. Kan åpent få lov til skille seg litt ut fra psykiatri ? 

Anonymkode: 216dd...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan du/ dere slutte å spamme åpent forum og heller legge slike innlegg på psykiatri? Er møkk lei av dette. 

Dol har blitt et skikkelig utrivelig sted nå. Kan åpent få lov til skille seg litt ut fra psykiatri ? 

Anonymkode: 216dd...6a6

Ok, beklager, flytt det til psykiatri @Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Jeg bruker ap. Det funker ikke.

Selvfølgelig ikke, hvis årsakssammenhengene ikke har vært tilstrekkelig belyst. Du har rett på et medisinfritt alternativ. Henvis til den generelle informasjons- og veiledningsplikten.

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig ikke, hvis årsakssammenhengene ikke har vært tilstrekkelig belyst. Du har rett på et medisinfritt alternativ. Henvis til den generelle informasjons- og veiledningsplikten.

Medisinfritt alternativ? Hva skal det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Medisinfritt alternativ? Hva skal det være?

På det medisinske stammespåket heter det realitetsorientering. På new age - språk heter det jording. På asfaltjungelspråk heter det å få bakkekontakt.

Problemet er at mange behandlere selv ikke har den realitetsforståelsen og innsikten som trengs, og dermed kommer til kort ovenfor en del pasienter og deres problematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
psykedeliker skrev (1 time siden):

På det medisinske stammespåket heter det realitetsorientering. På new age - språk heter det jording. På asfaltjungelspråk heter det å få bakkekontakt.

Problemet er at mange behandlere selv ikke har den realitetsforståelsen og innsikten som trengs, og dermed kommer til kort ovenfor en del pasienter og deres problematikk.

Har du opplevd det samme selv at de ikke har innsikten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (3 timer siden):

Jeg bruker ap. Det funker ikke.

Det er ikke sånn at antipsykotika fikser alt. Spesielt ikke om man ikke har psykose. 

Hvordan ser livet ditt ut ellers? Har du noe å gjøre på dagtid? Ser du mennesker? 

Anonymkode: 3822f...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke sånn at antipsykotika fikser alt. Spesielt ikke om man ikke har psykose. 

Hvordan ser livet ditt ut ellers? Har du noe å gjøre på dagtid? Ser du mennesker? 

Anonymkode: 3822f...dcc

Nei, har ikke noe å gjøre på dagtid. Orker ikke mennesker, går mest turer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke sånn at antipsykotika fikser alt. Spesielt ikke om man ikke har psykose. 

Hvordan ser livet ditt ut ellers? Har du noe å gjøre på dagtid? Ser du mennesker? 

Anonymkode: 3822f...dcc

Trenger jo meds mot angst, men får ikke lov til det, blir ikke hørt, hater dps, slutta der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (12 minutter siden):

Trenger jo meds mot angst, men får ikke lov til det, blir ikke hørt, hater dps, slutta der.

Bytt fastlege da. Å få antidepressiva utskrevet er jo lett. 

Drit i dps de skriver ikke medisiner som regel. 

Anonymkode: 3822f...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (1 time siden):

Har du opplevd det samme selv at de ikke har innsikten?

Ja, det er et tilbakevendende problem.

snusmumeriken96 skrev (48 minutter siden):

Trenger jo meds mot angst, men får ikke lov til det, blir ikke hørt, hater dps, slutta der.

Da har du et holdningsproblem i tillegg. Det kan du bare gjøre noe med selv.

 

Endret av psykedeliker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snusmumeriken96
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er et tilbakevendende problem.

Da har du et holdningsproblem i tillegg. Det kan du bare gjøre noe med selv.

 

Jo men jeg får ikke hjelp, alle andre her gjør jo det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
snusmumeriken96 skrev (4 minutter siden):

Jo men jeg får ikke hjelp, alle andre her gjør jo det

Det var jo ditt valg å slutte på dps da. 

Anonymkode: 3822f...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
snusmumeriken96 skrev (1 minutt siden):

Jo men jeg får ikke hjelp, alle andre her gjør jo det

Hvorvidt alle andre her får hjelp eller ikke har du ingen mulighet til å vite. Du har en jobb å gjøre med å endre holdningene dine, uavhengig av hva slags hjelp du får eller ikke får i helsevesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker skrev (2 timer siden):

På det medisinske stammespåket heter det realitetsorientering. På new age - språk heter det jording. På asfaltjungelspråk heter det å få bakkekontakt.

Problemet er at mange behandlere selv ikke har den realitetsforståelsen og innsikten som trengs, og dermed kommer til kort ovenfor en del pasienter og deres problematikk.

Jeg flirte godt av dette innlegget, og synes du med veldig få ord får sagt vesentlige ting. Ikke gitt at det hjelper for trådstarter, men jeg fikk ledd litt 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...