Gå til innhold

Ingen flere medisin/farmakologi-svar fra meg i 2024

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
cilie skrev (4 minutter siden):

Kan ikke Herr Kverulant som er misfornøyd med forumet bare forlate det da…

Så etter din mening, skal vedkommende som kommer med en kritisk innstilling forlate forumet. Lettvint løsning. 

Anonymkode: 071a2...1f8

Fortsetter under...

Det er som @Sokk skriver. Jeg hadde ikke laget denne tråden dersom jeg ikke hadde blitt tagget i et utall tråder. Jeg har ikke valgt dette.

Jeg tåler kritikk og tar gjerne en diskusjon, men her føler jeg at jeg blir kritisert for noe jeg ikke har gjort. Bare noe en annen bruker føler på. 

AnonymBruker
ISW skrev (4 minutter siden):

Det er som @Sokk skriver. Jeg hadde ikke laget denne tråden dersom jeg ikke hadde blitt tagget i et utall tråder. Jeg har ikke valgt dette.

Jeg tåler kritikk og tar gjerne en diskusjon, men her føler jeg at jeg blir kritisert for noe jeg ikke har gjort. Bare noe en annen bruker føler på. 

Det er greit at du blir tagget i mange tråder og at du kan synes det er belastende, men du velger jo selv hva du vil svare på.

AnonymBruker
ISW skrev (22 minutter siden):

Alle velger vel hvordan de ønsker å fremstå på forumet. Naturligvis har du valgt det selv, det skyldes måten du presenterer deg på gjennom flere innlegg; som en med kunnskap på medisinske spørsmål. 

Å ha erfaring som bruker er bra, men ikke når man gjør seg selv til noe mer enn det (noe det kan fremstå som gjennom å opprette slike tråder som dette).

Anonymkode: 75362...84b

Annonse

AnonymBruker
ISW skrev (2 minutter siden):

Avstå fra å si «tar». Denne posisjonen er du den eneste som har gitt meg. 

Nei, det er en posisjon du selv har valgt deg, slik alle her gjør. Alle velger hvordan de ønsker å fremstå, hvilke innlegg som svares/postes og hvilken kunnskap man ønsker å vise.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Så etter din mening, skal vedkommende som kommer med en kritisk innstilling forlate forumet. Lettvint løsning. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det må være lov å være kritisk til den posisjonen enkelte tar her inne.

Jada, men det er bare fryktelig mye gnål og pirk. Velkommen til Internett. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle velger vel hvordan de ønsker å fremstå på forumet. Naturligvis har du valgt det selv, det skyldes måten du presenterer deg på gjennom flere innlegg; som en med kunnskap på medisinske spørsmål. 

Å ha erfaring som bruker er bra, men ikke når man gjør seg selv til noe mer enn det (noe det kan fremstå som gjennom å opprette slike tråder som dette).

Fortell meg hvordan du vil at jeg skal framstå da? Skal jeg si «vet ikke» til noe jeg vet fordi enkelte brukere her ikke skal føle på disse tingene? 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvilken kunnskap man ønsker å vise.

Dette er altså samfunnet vårt i 2024. Gud forby at noen drister seg til å avsløre at de faktisk har kunnskap om noe.

Velkommen til feilopplysningstiden. Her er vi alle like misinformert for å unngå at noen skal føle seg mindreverdig. 

AnonymBruker
ISW skrev (5 minutter siden):

Fortell meg hvordan du vil at jeg skal framstå da? Skal jeg si «vet ikke» til noe jeg vet fordi enkelte brukere her ikke skal føle på disse tingene? 

Nei, som sagt er erfaring fra brukere viktig. Jeg er kritisk til det å innta en posisjon som "kunnskapsrik" på området, altså selve posisjonen du tar. Det er mange gode medisinske råd fra flere brukere her inne, men ingen av de andre oppretter egne tråder om det. Jeg tenker litt på din egen del også, at du gjør deg selv særskilt sårbar om noen av disse rådene skulle slå alvorlig feil. 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det ubehagelig for deg å overvære en diskusjon på et diskusjonsforum?

Overhode ikke. Jeg ønsker bare ikke at det jeg kaller ressurspersoner skal trekke seg bort herfra. 

Annonse

AnonymBruker

Nå har du sagt ifra at du ikke kommer til å svare på medisinske eller farmakologiske spørsmål i 2024.
Det er bare å følge det du skriver, og ikke svare. Spørsmålene og taggingen kommer til å avta, når brukerne ikke får noen respons fra deg. Vær konsekvent, dette må gjelder alle brukerne. Ikke svar.

AnonymBruker
cilie skrev (4 minutter siden):

Overhode ikke. Jeg ønsker bare ikke at det jeg kaller ressurspersoner skal trekke seg bort herfra. 

Det er ikke vedkommendes eksistens på forumet som diskuteres, men det med medisinske råd. Det må være mulig å ytre noen få kritiske meninger uten å bli møtt med utsagn om at andre brukere nå kan finne på å trekke seg. 

ISW har betydelig mer kunnskap om psykofarmaka enn den jevne bruker på Dol. Det er det mange som nyter godt av, og det hever forumets kvalitet og verdi. Jeg kan ikke huske en eneste gang at noen har påvist feil i det han har skrevet. Ei heller at hans svar har blitt slettet av admin. 

nachnoo skrev (12 minutter siden):

ISW har betydelig mer kunnskap om psykofarmaka enn den jevne bruker på Dol. Det er det mange som nyter godt av, og det hever forumets kvalitet og verdi. Jeg kan ikke huske en eneste gang at noen har påvist feil i det han har skrevet. Ei heller at hans svar har blitt slettet av admin. 

Enig. Og så er han et fantastisk medmenneske som virkelig gir av seg selv. Han er en stor ressurs for mange. 

Endret av Emoji
Emoji skrev (5 minutter siden):

Enig. Og så er han et fantastisk medmenneske som virkelig gir av seg selv. Han er en stor ressurs. 

Tusen tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger, både du og @nachnoo

Jeg synes det er litt trist når jeg blir tillagt holdninger jeg ikke har. Jeg ønsker bare å hjelpe, men grunnen til at jeg skrev denne tråden var fordi jeg opplevde at bruken av forumet ble destruktiv. 

Sov godt i natt 🥰

AnonymBruker
Emoji skrev (4 minutter siden):

Enig. Og så er han et fantastisk medmenneske som virkelig gir av seg selv. Han er en stor ressurs. 

Ja og da er det ennå viktigere at vi brukere respekterer hans ønske i overskriften på denne tråden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...