Gå til innhold

Redd for å svare feil ('lyve') i samtalene med psykiater...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere... Jeg har fått ett problem med at jeg er redd for å lyve og si noe feil i timene og samtalene med min psykiater... Jeg er en person som alltid er så ærlig som jeg bare kan og derfor blir det vanskelig for meg. En annen ting er at jeg ofte er ambivalent og derfor kan to helt forskjellige svar føles som det rette/sannheten. Og ofte kan jeg også ha dårlig hukommelse ift enkelte ting behandler spør som som f.eks hva jeg har spist siste uken eller hvor lenge siden det var at jeg gjorde x og y... 

Hva kan jeg gjøre for å takle dette bedre?

Anonymkode: 07f4b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
psykedeliker skrev (5 minutter siden):

Du kan drøfte problemstillingen direkte med psykiateren.

Hva tror du psykiateren kommer til å tenke om meg hvis jeg åpner opp om og er ærlig om dette da? Redd jeg skal bli tenkt negativt om.

Anonymkode: 07f4b...ddc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva tror du psykiateren kommer til å tenke om meg hvis jeg åpner opp om og er ærlig om dette da?

Jeg legger til grunn at psykiateren håndterer dette på en profesjonell måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...