Gå til innhold

Har fått dagens siste time 3x på rad, betyr det noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har nylig begynt å gå til behandler på psyk pol og de tre siste timene har jeg fått dagens siste time (kl 14:30). Behandler har sagt at det er da som passer han best? Betyr det noe egentlig at jeg får den siste timen? 

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke som jeg kan skjønne. Hva tror du det kan bety? 

Anonymkode: 6d8c9...c33

Jeg vet ikke helt, mulig jeg bare overtenker? Det virker liksom som han mener noe med det når jeg "alltid" får den siste timen?

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke helt, mulig jeg bare overtenker? Det virker liksom som han mener noe med det når jeg "alltid" får den siste timen?

Anonymkode: 01682...0ac

Dette må være et kroneksempel på overtekning. Selvfølgelig betyr det ingenting! Hva i all verden er det du mener at det skulle bety?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lady HM skrev (7 minutter siden):

Dette må være et kroneksempel på overtekning. Selvfølgelig betyr det ingenting! Hva i all verden er det du mener at det skulle bety?? 

Hehe, ja jeg er ganske god på overtenking. Jeg tenker kanskje han ikke liker meg så godt så han liksom sparer det værste til slutt?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man får ofte en fast tid.

Anonymkode: 15257...798

Det har jeg aldri opplevd å få før med noen annen behandler? Heller ikke med denne behandleren da, siden det har vært forskjellige dager.

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe, ja jeg er ganske god på overtenking. Jeg tenker kanskje han ikke liker meg så godt så han liksom sparer det værste til slutt?

 

Anonymkode: 01682...0ac

Hvis du alltid fikk den første timen, hadde du da tenkt at han vil ta det verste først for å bli ferdig med det?

Anonymkode: aa62e...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis du alltid fikk den første timen, hadde du da tenkt at han vil ta det verste først for å bli ferdig med det?

Anonymkode: aa62e...fd0

Godt poeng. Jeg har en lei tendens til å tenke det værste og at folk ikke liker meg, så sannsynligvis?

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godt poeng. Jeg har en lei tendens til å tenke det værste og at folk ikke liker meg, så sannsynligvis?

Anonymkode: 01682...0ac

Så da er det større sannsynlighet for at problemet ligger i ditt hode, ikke hos behandler. :) 

Anonymkode: aa62e...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så da er det større sannsynlighet for at problemet ligger i ditt hode, ikke hos behandler. :) 

Anonymkode: aa62e...fd0

Ja, altså jeg ser jo poenget men likevel klarer jeg ikke helt legge fra meg tanken at det er en spesiell grunn til at jeg får siste timen....

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, altså jeg ser jo poenget men likevel klarer jeg ikke helt legge fra meg tanken at det er en spesiell grunn til at jeg får siste timen....

Anonymkode: 01682...0ac

Da er det ikke mer folk på forum kan hjelpe med. Anbefaler at du tar dette opp med behandler neste time.

Anonymkode: aa62e...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er det ikke mer folk på forum kan hjelpe med. Anbefaler at du tar dette opp med behandler neste time.

Anonymkode: aa62e...fd0

Jeg tror virkelig ikke jeg tør å spørre psykiater. 

Anonymkode: 01682...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror virkelig ikke jeg tør å spørre psykiater. 

Anonymkode: 01682...0ac

Hva har du da tenkt å gjøre for å løse dette?

Anonymkode: aa62e...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...