Gå til innhold

Når folk er ute å kjører bil tenker jeg automatisk bilulykke og sjekker nettaviser osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg vet at folk jeg kjenner er ute og kjører så uroer jeg meg mye for at det skal skje en bilulykke så da sjekker jeg stadig nettavisen for å se om det har skjedd noe osv... Hvordan kan jeg klare legge det fra meg og tenke at bilulykke er lite sannsynlig?

Anonymkode: 28099...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Som en som har opplevd å få presten på døren så tenker jeg at man får beskjed om det skulle skje en ulykke. Og inntil det skulle skje kan man like gjerne være lykkelig uvitende. Med andre ord er det bortkastet energi å saumfare nettavisen for negative nyheter. Hold deg opptatt med noe annet.

Anonymkode: 511d3...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som en som har opplevd å få presten på døren så tenker jeg at man får beskjed om det skulle skje en ulykke. Og inntil det skulle skje kan man like gjerne være lykkelig uvitende. Med andre ord er det bortkastet energi å saumfare nettavisen for negative nyheter. Hold deg opptatt med noe annet.

Anonymkode: 511d3...0e3

Så leit å høre at du har opplevd det. Og du har jo helt rett...Jeg skal forsøke å holde meg opptatt med andre ting (Jeg venter på noen som skal komme å besøke meg nå så derfor jeg kom på å opprette tråden).

Anonymkode: 28099...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Man kan bli påkjørt mens man går til fots også. 

Anonymkode: cf343...723

Jo, så klart. Men i hjernen min tenker jeg jo at det er mer sannsynlig å havne i bilulykke når man også kjører selv. Det er jo heller ikke så ofte at de jeg kjenner går så mye ute langs veien, de er oftere på fjellturer osv.

Anonymkode: 28099...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Håper du får det til, og jo mer du øver jo bedre vil det gå :)

Anonymkode: 511d3...0e3

Sant, og takk for det :) 

Anonymkode: 28099...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...