Gå til innhold

Om man er syk og ikke kan møte til DPS-time; kan behandler gjøre om avtalen til tlf-time?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det burde ikke være noe hinder for å gjennomføre timen på telefon. 
Personlig synes jeg ikke Teams eller lignende har noen fordeler fremfor telefon om man kjenner hverandre godt fra før. 

AnonymBruker
nachnoo skrev (25 minutter siden):

Det burde ikke være noe hinder for å gjennomføre timen på telefon. 
Personlig synes jeg ikke Teams eller lignende har noen fordeler fremfor telefon om man kjenner hverandre godt fra før. 

Der jeg gikk var de veldig  i mot telefontimer🥲

Anonymkode: ee39b...5a3

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sa de hvorfor?

Anonymkode: 8286a...cf1

Var bare det at «det dreiv de ikke med». Men mulig det ee annerledes om det er en gangs tilfelle pga forkjølelse liksom

Jeg hadde behov for telefon/video av andre årsaker 

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Der jeg gikk var de veldig  i mot telefontimer🥲

Det er stor forskjell på å stort sett drive terapien på nett/telefon og det ha en sjelden telefonkonsultasjon pga et enkelt sykdomstilfelle.

AnonymBruker
nachnoo skrev (5 minutter siden):

Det er stor forskjell på å stort sett drive terapien på nett/telefon og det ha en sjelden telefonkonsultasjon pga et enkelt sykdomstilfelle.

Det er jeg enig i. Men jeg er for fysisk syk til oppmøte. Og syns det var dumt at de var så firkanta på det. Fått hjelp privat via video istedet da

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var bare det at «det dreiv de ikke med». Men mulig det ee annerledes om det er en gangs tilfelle pga forkjølelse liksom

Trist, og arrogant, at de ikke ønsket å bruke ett minutt på å forklare hvorfor. Det blir så mye enklere å akseptere og forstå om en får en forklaring.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg hadde behov for telefon/video av andre årsaker 

Jeg har hatt det samme over noen måneder, og kan få det en og annen time nå også, og min terapeut ønsker videokonsultasjon. Han ser følelser som jeg selv ikke har kontakt med, og det er ikke mulig over telefon når stemmen er upåvirket...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Trist, og arrogant, at de ikke ønsket å bruke ett minutt på å forklare hvorfor. Det blir så mye enklere å akseptere og forstå om en får en forklaring.

Jeg har hatt det samme over noen måneder, og kan få det en og annen time nå også, og min terapeut ønsker videokonsultasjon. Han ser følelser som jeg selv ikke har kontakt med, og det er ikke mulig over telefon når stemmen er upåvirket...

Ja enig - men de ville ikke bruke video heller 

hadde ikke løsning for d

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (2 timer siden):

Antar d er fordi de inbiller seg at oppmøte er bra psykisk for alle

men for meg gikk d ikke of gjorde mg dårlig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...