Gå til innhold

Om man er syk og ikke kan møte til DPS-time; kan behandler gjøre om avtalen til tlf-time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja enig - men de ville ikke bruke video heller 

hadde ikke løsning for d

Anonymkode: ee39b...5a3

Var det DPS du gikk til?

Godt du nå får hjelp på en måte som fungerer for deg.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (6 minutter siden):

Var det DPS du gikk til?

Godt du nå får hjelp på en måte som fungerer for deg.

Det var dps ja. 
opplevde ingen forståelse for min tilstand. De trodde vel alt var psykisk. Men jeg slet psykisk pga det fysiske 🥲

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det var dps ja.

Om de hadde annen begrunnelse for å ikke gi konsultasjon over video/telefon enn at "slikt gjør vi ikke", burde begrunnelse oppgis. Teknisk sett skulle det ligge til rette, trodde jeg, men...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

opplevde ingen forståelse for min tilstand. De trodde vel alt var psykisk. Men jeg slet psykisk pga det fysiske 🥲

Ja, hodet og kropp påvirker hverandre... Håper du også får hjelp mot det fysiske og møter forståelse der. Jeg kan relatere til hvordan det er, gjennom egne erfaringer.

AnonymBruker
Eva Sofie skrev (3 minutter siden):

Om de hadde annen begrunnelse for å ikke gi konsultasjon over video/telefon enn at "slikt gjør vi ikke", burde begrunnelse oppgis. Teknisk sett skulle det ligge til rette, trodde jeg, men...

Ja, hodet og kropp påvirker hverandre... Håper du også får hjelp mot det fysiske og møter forståelse der. Jeg kan relatere til hvordan det er, gjennom egne erfaringer.

Nei gjør ikke det/ og det er det som holder meg så syk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...