Gå til innhold

Du som har gått til privat psykolog/psykiater. Hvordan valgte du akkurat den terapeuten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
aa-k-j skrev (6 minutter siden):

Vet egentlig ikke. Var bare noe med navnet på vedkommende som stakk seg ut. Fant psykiater via Google. 

Viste hn seg å være riktig valg?

Anonymkode: 4c058...2cd

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du fikk anbefaling om henne?

Nei, ikke så vidt jeg husker. Det var viktig for meg akkurat den gangen at det var en kvinne. Hun var den eneste kvinnen på det aktuelle psykologkontoret. Og nabobyen var bare 35 min unna. Men det var jo bra at fastlegen min kunne bekrefte at hun gikk for å være dyktig, da jeg ba om å bli henvist til akkurat henne. Dette er noen år siden. 

Anonymkode: f8e10...47b

Worriesome Plenty 2

Fikk nok ikke velge. Jeg fikk psykiatrisk sykepleier som var veldig flink, men som ble syk og døde.

Etter det fikk jeg noen som jeg ikke vet om var helseutdannet. Psykolog tror jeg ikke de hadde.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (12 minutter siden):

Fikk nok ikke velge. Jeg fikk psykiatrisk sykepleier som var veldig flink, men som ble syk og døde.

Etter det fikk jeg noen som jeg ikke vet om var helseutdannet. Psykolog tror jeg ikke de hadde.

Er du ferdig i terapi nå?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...