Gå til innhold

Hvordan kan jeg forklare dette til behandler og bli forstått?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er på en måte deprimert men samtidig ikke deprimert, jeg er veldig sliten og orker ikke noe. Vil helst bare sove vekk alt. Noen som skjønner hva jeg mener? Hvordan kan jeg forklare for behandler og gjøre meg forstått????? Er redd hun ikke vil skjønne hva jeg mener???? 

Anonymkode: 9d530...d16

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan du forsøke å skrive det ned?

Anonymkode: ee3f6...2e3

Ja, jeg kunne jo forsøkt det men klarer ikke forklare det mer utdypende enn det jeg har gjort i hovedinnlegget tror  jeg. Tror du det er bra nok forklart?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg kunne jo forsøkt det men klarer ikke forklare det mer utdypende enn det jeg har gjort i hovedinnlegget tror  jeg. Tror du det er bra nok forklart?

Umulig for meg å si, men behandler vil nok komme med oppfølgingsspørsmål hvis noe er uklart.

Jeg tenker at hvis du skriver det ned for deg selv flere ganger, så bruker du tid på å sette ord på det og da kan det bli lettere å få ned mer etterhvert som du får prosessert mer hva det handler om.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Umulig for meg å si, men behandler vil nok komme med oppfølgingsspørsmål hvis noe er uklart.

Jeg tenker at hvis du skriver det ned for deg selv flere ganger, så bruker du tid på å sette ord på det og da kan det bli lettere å få ned mer etterhvert som du får prosessert mer hva det handler om.

Jeg er litt redd for det også klarer jeg ikke svare/utdype... Men takk for bra tips, jeg skal forsøke det altså. Så håper jeg kanskje jeg finner ut av det tilslutt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...