Gå til innhold

Føler jeg ikke fortjener å hjelp og ha det bra så...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

...så jeg vurderer å avslutte hjelpen jeg får pga dette. Samtidig er jeg redd, vil ikke ta sjansen på å klare meg alene for det tror jeg ikke kommer til å gå bra egentlig. Samtidig kommer disse tankene om at jeg ikke er verdt noe og ikke fortjener noe....

Anonymkode: a8011...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Da må du øve deg på å stole på fagfolk og sett egne tanker på pause. Ingen får hjelp om de ikke kvalifiserer for det. Punktum.

Anonymkode: fb9ba...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vanlige tanker hos folk som sliter. Det er et symptom på din lidelse, ikke noe mer.

Anonymkode: 33d02...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kan signere innlegget ditt 100 prosent. Tenker på akkurat det samme.

Anonymkode: f8e33...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

...så jeg vurderer å avslutte hjelpen jeg får pga dette. Samtidig er jeg redd, vil ikke ta sjansen på å klare meg alene for det tror jeg ikke kommer til å gå bra egentlig. Samtidig kommer disse tankene om at jeg ikke er verdt noe og ikke fortjener noe....

Anonymkode: a8011...6b4

Hvilke refleksjoner gjør du deg om følgende av dette? Hva tenker du om å handle som følge av slike tanker? Hva ville du ha sagt til venninnen din om hun sa at hun vurderte å gjøre det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du skriver at dunjakke vil ta sjansen på å klare deg alene. Da har du tatt valget om å fortsette å få hjelp. Jeg får hjelp til mine ting, er i full jobb og går ikke på noen form for medisiner og har ei god fysisk helse. Men den hjelpen fortjener jeg 100% har like mye rett til hjelp jeg som alle andre har 

Anonymkode: 6f30d...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...