Gå til innhold

Hvor lav/høy terskel har du for å kontakte hjelpeapparatet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lav/høy terskel har du for å kontakte hjelpeapparatet? Jeg tenker da på at du i ett tenkt scenario opplever forverret psyke som f.eks trang til å skade deg selv alvorlig, er nær ved å ta selvmord eller noe annet du tenker er en alvorlig forverring... 

Hva er da terskelen din for å: 1) Kontakte fast behandler/annet fast helsepersonell utenom timene og 2) Kontakte legevakten. 

Anonymkode: c827d...8a7

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har kontaktet psyk legevakt ca 6-7 ganger på 24 år.

Ringt akutt psykiatribakt 1 gang.

Da jeg gikk på dps i mange år kontaktet jeg om akutttime 1 gang.

2 ganger har jeg vært innlagt en gang 6 måneder og den andre 4 dager. Jeg har også 3 dagers innleggelse på dps døgn bak meg.

Jeg har schizofreni.

Anonymkode: c29d7...208

Annonse

AnonymBruker

Har aldri kontaktet hjelpeapparat bortsett om jeg trenger legetime på dagen grunnet høy feber og dårlig form. 
Fikk dog krisehjelp fra kriseteamet i kommunen samme dag som vi i familien mistet et familiemedlem. 
Hvis man blir akutt syk må

man kontakte legevakt

Anonymkode: 0618d...458

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...