Gå til innhold

Psykologen skriker og roper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (22 minutter siden):

Jeg synes psykologer er bortskjemte som aldri har opplevd ordentlig psykisk lidelse.

Du kan jo gi psykologen din noen traumer og søvnproblemer ved å være en forferdelig pasient. 

Anonymkode: 7a4dd...fa1

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (24 minutter siden):

Jeg synes psykologer er bortskjemte som aldri har opplevd ordentlig psykisk lidelse.

Bortskjemte? Hva vet du om hva de plages med? Jeg jobber med barn og foreldre, og veileder foreldre. Men vil det si at jeg er en perfekt forelder som gjør alt riktig etter boka? Aldri har møtt motgang og vansker med mine barn?  Du vet ingenting om psykologens helse, og det skal du ikke gjøre heller. Du er der for å få behandling for dine lidelser. 

Anonymkode: b076f...90b

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bortskjemte? Hva vet du om hva de plages med? Jeg jobber med barn og foreldre, og veileder foreldre. Men vil det si at jeg er en perfekt forelder som gjør alt riktig etter boka? Aldri har møtt motgang og vansker med mine barn?  Du vet ingenting om psykologens helse, og det skal du ikke gjøre heller. Du er der for å få behandling for dine lidelser. 

😂

Jeg sa det litt for å provosere.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan jo gi psykologen din noen traumer og søvnproblemer ved å være en forferdelig pasient. 

Hvorfor det? Er målet med terapien å bli frisk? Få en bedre hverdagslig funksjon? Eller er psykologen og relasjon i terapien det som er viktig? Ikke rart folk ikke blir bedre om fokuset og oppheng på selve psykologen blir ei greie 

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

😂

Jeg sa det litt for å provosere.

Mange skjønner ikke dette. Mange som begynner i behandling ser på psykologen som en venn, og blir mer opphengt i selve psykologen enn å fokusere på sine egne plager og det å bli frisk

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor det? Er målet med terapien å bli frisk? Få en bedre hverdagslig funksjon? Eller er psykologen og relasjon i terapien det som er viktig? Ikke rart folk ikke blir bedre om fokuset og oppheng på selve psykologen blir ei greie 

Det var jo du som begynte tråden med at du hengte deg opp i psykologens tourettes og skriking😂

AnonymBruker
Everybody skrev (7 minutter siden):

Jeg synes de som ikke har opplevd psykisk sykdom er bortskjemte.

Hvem har skjemt de bort? Bortskjemt er jo ikke et ord som beskriver folk som ikke er psykisk syk. Tenker du også at de som slipper å få kreft eller blir lam er bortskjemte? Jeg vil si at folk som slipper å ha psykisk sykdom er veldig. For psykiske plager har vi alle 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvem har skjemt de bort? Bortskjemt er jo ikke et ord som beskriver folk som ikke er psykisk syk. Tenker du også at de som slipper å få kreft eller blir lam er bortskjemte? Jeg vil si at folk som slipper å ha psykisk sykdom er veldig. For psykiske plager har vi alle 

Vel, det er 1 prosent av befolkningen som har OCD og schizofreni. Så alle har ikke psykiske plager.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...