GĂ„ til innhold

Kronisk forstoppelse, noen som kjenner til det?🙏 Har faktisk lyst pĂ„ stomi..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har slitt med magen siden jeg var barn, jeg var flere ganger til lege oppigjennom, men ble "avvist". En lege sa jeg hadde kolikk, en annen hentet en psykiater (PÄ legevakten) fordi han mente det var psykisk. FÞrst nÄr jeg var 34 Är fikk jeg diagnosen som var ulcerÞs kolitt, og jeg fikk behandling. SÄ uc er rolig nÄ, jeg var innlagt en uke i 2021 pga kraftig oppbluss, etter det har jeg gÄtt fast til kontroll to ganger i Äret. 

Jeg fĂžler det er liten vits Ă„ gĂ„ der, fordi avfĂžringsprĂžvene er fine og dermed vil de liksom ikke hĂžre pĂ„ at jeg sliter med smerter og kraftig forstoppelse. Det har blitt sĂ„ ille at jeg mĂ„ hjelpe til🙈😕 SĂ„ det er pĂ„ med hansker og grave ut avfĂžring, for selv om jeg har avfĂžring helt ned til endetarmsĂ„pningen, fĂ„r jeg ikke til Ă„ presse det ut, det er som at noen muskler ikke virker, om det hĂžres logisk ut?

PÄ sist kontroll ble det bestemt at gastrokirurg skal se pÄ meg og om det er noe de kan gjÞre. Jeg har sammenvoksninger og arrvev rundt om i buken pga operasjoner i magen. Det er dette de tror gir meg smertene. Dette er snart 6mnd siden, og venter ennÄ.

Det er mye mer Ä skrive, men jeg kan heller svare pÄ spÞrsmÄl om det kommer noen.

SÄ jeg lurer pÄ om man kan fÄ stomi med slike plager? Er det i hele tatt vits Ä nevne for legen, nÄr jeg en gang fÄr time der?

 

Anonymkode: 5ab20...8b6

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...