Gå til innhold

Tror dere at behandlere kan savne pasienter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei.

Anonymkode: 00b3b...2df

Vil du begynne svaret ditt?

Anonymkode: 5b36c...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutes ago, AnonymBruker said:

Vil du begynne svaret ditt?

Anonymkode: 5b36c...628

Nei.

Anonymkode: 00b3b...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som de har hatt i behandling over flere år når de blir bedre og slutter?

Anonymkode: 5b36c...628

Det kan ikke jeg svare på da jeg ikke jobber som psykolog. At pasienter kan savne psykologen sin kan nok stemme, men tror ikke omvendt. Hva skal de savne? De har fått pasienten på et bedre sted, og er ferdig. De fleste husker ikke alle pasientene de har hatt. For psykologen er ikke pasienten viktig i deres liv, selv om mange pasienter ønsker dette sterkt. 
Jeg har jobbet i barnehage i 20 år, og vært tett på barn hver dag i årevis, likevel er det godt å sende de videre til skolen. Mange husker jeg ikke engang. Det kommer nye barn til hele tiden. Jeg har også egne barn, mann familie og venner, og jobb er bare en jobb. 
Innen psykisk helsevern er det veldig mange som blir ekstremt knyttet til psykologen sin og dagdrømmer om de. Stalker de på fb og er nyskjerrig på hvem de er. For pasient kan psykologen bety 90% av livet deres, mens for psykologen betyr de kun pasient på lista. En psykolog har veldig mange pasienter Ila en mnd. og vil bare få hjulpet de nok til de klarer seg selv. 
Dere må slutte å fantasere om disse psykologene, og fokusere på relasjoner i eget liv. Psykologen din er ikke din venn. 

Anonymkode: 4cf7f...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Drømmeautomat skrev (3 timer siden):

Klart de kan.