Gå til innhold

Sviktende hukommelse…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
krøll9 skrev (4 minutter siden):

Det kan hende det men ville prøvd det ut en god stund først før jeg tok den avgjørelsen.

Er jo synd hvis du går glipp av den antidepressive virkningen og i verste fall får tilbakefall til depresjon, på samme tid som man faktisk ikke vet sikkert om det er depresjonen eller medikamentet som fører til hukommelsesproblemene... Da sitter du jo kanskje igjen med like mye depresjon og mangel på fokus som du hadde fra før av. Og hadde du ventet noen måneder og testet medikamentet skikkelig, så hadde du muligens vært kvitt 1 av 2, eller til og med 2 av 2.... 

helt klart 

bare lurte om hvis man får kogntive problemer ac medisin- er disse bivirknkninger varige og permanente og kan eskalere selv etter man har slutta?

Anonymkode: 9ba77...12c

Fortsetter under...

AnonymBruker
Osten skrev (13 minutter siden):

Det var sånn at jeg bare lå i senga, tullet inn i dyna, klarte nesten ikke gå på do, lå og trudde meg, var helt lammet rett og slett. Spiste ikke, fikk i meg litt vann bare. En i familien tvang meg opp og til legevakt, så til fastlege og da begynte det å løse seg opp. Men det satt i en stund

Huff🧡

bare jeg som reagerer så dårlig på alle hjernemedisiner

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

helt klart 

bare lurte om hvis man får kogntive problemer ac medisin- er disse bivirknkninger varige og permanente og kan eskalere selv etter man har slutta?

Kan bare svare for meg selv og ut fra subjektive erfaringer og uten å ha hold for svarene i faglitteratur men skulle jo tro at både virkninger og bivirkninger forsvinner når medikamentet ikke lenger er i kroppen. Kanskje noen andre vet mer :)

Ellers hør med legen som har forskrevet medisinene selv om det er mye bry. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...