Gå til innhold

Vansker ved depresjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter med depresjon. Og føler meg så innesperret i meg selv. Er det flere som kjenner på det ved depresjon? At man ikke klarer å tenke på noe annet eller føre samtaler med folk og sånn? Hodet er bare innsausa i tåke og egen ulykke. 
Har ikke noe følelser eller interesser. Og vanskelig å koble seg på referanser og minner. 
Og disse tingene kjennes som gjør alt enda verre, for ønsker jo å fungere og være seg selv. Men får det ikke til. 

Anonymkode: 4fa20...ad0

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487832-vansker-ved-depresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Går du til behandling eller får du medisiner for dette?

Anonymkode: f0d6c...cc8

Går til psykolog. Men Vet ikke helt hva det er som gjør at jeg føler det slik. Føles helt som en fysisk sperre i hodet?😅

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går til psykolog. Men Vet ikke helt hva det er som gjør at jeg føler det slik. Føles helt som en fysisk sperre i hodet?😅

Har du tatt det opp med psykologen? Hva sier han/hun?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Går du til behandling eller får du medisiner for dette?

Prøvde forsåvidt noen medisiner for en tid tilbake. Men det var før jeg ble sånn her kjempe ille. 
Og de hjalp jo ikke noe.

Men føler litt jeg behøver medisin for å lette opp og roe hodet ja. 

Er det vanlig å kjenne på slikt ved depresjon?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Prøvde forsåvidt noen medisiner for en tid tilbake. Men det var før jeg ble sånn her kjempe ille. 
Og de hjalp jo ikke noe.

Men føler litt jeg behøver medisin for å lette opp og roe hodet ja. 

Er det vanlig å kjenne på slikt ved depresjon?

Da anbefaler jeg at du tar dette opp med psykologen. Han/hun kan svare deg både på om det du føler er vanlig (uten at det egentlig er så relevant for noe) og dere kan sammen finne ut medisiner som fungerer for deg. :) 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da anbefaler jeg at du tar dette opp med psykologen. Han/hun kan svare deg både på om det du føler er vanlig (uten at det egentlig er så relevant for noe) og dere kan sammen finne ut medisiner som fungerer for deg. :) 

Prater med psykologen om det. 

Ønsker bare snakke med likesinnede her inne. Om det er noen. Finner en del trøst i det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...