Gå til innhold

Du som er deprimert; hvordan har det slått ut på vekta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

snusmumeriken96
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Som alvorlig deprimert gikk jeg ned flere kilo grunnet at jeg ikke hadde matlyst. Som moderat deprimert overspiser jeg og dermed går vekta bare oppover. Hvordan er det med deg?

Anonymkode: fe99d...dc4

Overvekt 

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Som alvorlig deprimert gikk jeg ned flere kilo grunnet at jeg ikke hadde matlyst. Som moderat deprimert overspiser jeg og dermed går vekta bare oppover. Hvordan er det med deg?

Anonymkode: fe99d...dc4

Samme som deg ved alvorlig depresjon. Kjenner ikke sultfølelse og tar da heller ikke initiativ til å spise. 

Har delvis spisevegring som mildt og moderat deprimert også. Legger på meg i tider der jeg er i normal stemmingsleie sånn som nå. I hypomane faser kommer det an på hva jeg er opptatt av. Er det trening som er fokus, så legger jeg ikke på meg. Men hvis fokus er noe helt annet, så er det lett at jeg legger på meg fordi jeg har lite impulskontroll og gjerne oppfyller behov "her og nå" og tar akkurat det jeg vil ha 😁

Vekten varier mellom BMI 19 og 23 innenfor ett år, så det er ganske store svingninger. 

Endret av krøll9

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...