Gå til innhold

Angst som gjenganger gjennom livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Har bipolar lidelse og har i tjue år i periode slitt med mye angst. Trodde lenge det skulle gå over med «alderen» men det kan være like lammende nå som da jeg var 18 år. Jeg bruker medisiner for sykdommen min og lever så «riktig» som jeg får til. Likevel denne angsten i perioder. Tipper det er perioder hvor jeg egentlig har en depresjon men ikke merker særlig til denne pga gode medisiner. Merker bare angsten, uke etter uke. Ikke redsel for noen konkret, bare klemmende og vondt eksistensiell uro, ubehag og angst hele døgnet. Hemmer meg i jobb og forringer det sosiale. Hva kan man gjøre med denne angsten? 

Anonymkode: d008b...f88

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/487836-angst-som-gjenganger-gjennom-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hei. Har bipolar lidelse og har i tjue år i periode slitt med mye angst. Trodde lenge det skulle gå over med «alderen» men det kan være like lammende nå som da jeg var 18 år. Jeg bruker medisiner for sykdommen min og lever så «riktig» som jeg får til. Likevel denne angsten i perioder. Tipper det er perioder hvor jeg egentlig har en depresjon men ikke merker særlig til denne pga gode medisiner. Merker bare angsten, uke etter uke. Ikke redsel for noen konkret, bare klemmende og vondt eksistensiell uro, ubehag og angst hele døgnet. Hemmer meg i jobb og forringer det sosiale. Hva kan man gjøre med denne angsten? 

Anonymkode: d008b...f88

Jeg har hatt angst hele livet, lære seg å leve med den? Utfordre den? Det er visst det rette, jeg var til medisinvurdering nettopp men han mente jeg måtte klare meg uten. Heller jobbe med meg selv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...