Gå til innhold

Andre som er nervøse før/i behandlingstimene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gikk til psykolog for 10 år siden. Alltid litt sommerfugler i magen før timen. Mest fordi jeg skulle prate og rote i ting som er ubehagelig. Men så snart timen startet var det bare befriende å lettelse. 
anbefaler deg å ikke ta beroligende før timen. Om du føler på uro i timen så sier du dette til behandler, så kan dere sammen jobbe med å roe deg ned før dere begynner å snakke

Anonymkode: a0fe2...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Gikk til psykolog for 10 år siden. Alltid litt sommerfugler i magen før timen. Mest fordi jeg skulle prate og rote i ting som er ubehagelig. Men så snart timen startet var det bare befriende å lettelse. 
anbefaler deg å ikke ta beroligende før timen. Om du føler på uro i timen så sier du dette til behandler, så kan dere sammen jobbe med å roe deg ned før dere begynner å snakke

Anonymkode: a0fe2...a9e

Jeg kjenner aldri på befrielse og lettelse. Jeg er så stressa og nervøs. Takk for godt råd. Tar det til meg.

Anonymkode: 286ad...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg kjenner aldri på befrielse og lettelse. Jeg er så stressa og nervøs. Takk for godt råd. Tar det til meg.

Anonymkode: 286ad...798

Hus at psykologen er der for deg. Du skal ikke sitte der inne å prestere og gå inn i ting som du ikke er klar for. Si neste time at du gruer deg fælt før timen, og at du får indre uro/ angst. Da kan dere jobbe med å roe ned uroen i timen. Se gjerne på en gjenstand i rommet, puste med magen og dere kan ta avspenningsøvelser sammen. Du er nok ikke den eneste som er nervøs før en slik time. Det er en grunn til man går til psykolog, og det er vanskelig å sitte å snakke om det som er vondt. Klart man kjenner på det. Bare vær helt åpen og ærlig, og si det som det er. 

Anonymkode: a0fe2...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hus at psykologen er der for deg. Du skal ikke sitte der inne å prestere og gå inn i ting som du ikke er klar for. Si neste time at du gruer deg fælt før timen, og at du får indre uro/ angst. Da kan dere jobbe med å roe ned uroen i timen. Se gjerne på en gjenstand i rommet, puste med magen og dere kan ta avspenningsøvelser sammen. Du er nok ikke den eneste som er nervøs før en slik time. Det er en grunn til man går til psykolog, og det er vanskelig å sitte å snakke om det som er vondt. Klart man kjenner på det. Bare vær helt åpen og ærlig, og si det som det er. 

Anonymkode: a0fe2...a9e

Jeg skal prøve på det. Takk!

Anonymkode: 286ad...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...