Gå til innhold

Hva syns du om ruspolitikken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Glad for at de ikke avkriminaliserer narkotika. 
Skuffet over at de reduserer døgnplasser og helt avskaffer langtidsbehandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en link til reformen som regjeringen foreslår:

https://www.nettavisen.no/rusreformen/fakta-om-regjeringens-rusreform/s/5-95-2090228

Jeg mener det knapt fortjener å kalles en reform.

Jeg synes det er på tide å prøve noe helt nytt siden Norge har ganske mange overdosedødsfall. Man kunne kanskje avkriminalisert eget bruk.

Jeg ville ikke legalisert innførsel og salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerdatter er vikar innen rus og psykiatri og har mistet mange av sine vakter og håp om fast jobb fordi psykiatritjenesten legges ned til fordel for idrett. Nå skal også en ny idrettshall bygges. Er idrett et forebyggende tiltak for psykisk helse siden de legger ned tilbudet til pasientene og heller bruker penger på idrett? Jeg bare lurer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emoji skrev (1 time siden):

Min svigerdatter er vikar innen rus og psykiatri og har mistet mange av sine vakter og håp om fast jobb fordi psykiatritjenesten legges ned til fordel for idrett. Nå skal også en ny idrettshall bygges. Er idrett et forebyggende tiltak for psykisk helse siden de legger ned tilbudet til pasientene og heller bruker penger på idrett? Jeg bare lurer?

Huff ja sånn er det her også. Masse legges ned, men å være selve kulturhovedstaden 2024 det skal de. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Det er en reform basert på reaksjonær ideologi, ikke kunnskap. Den vil føre til en forringelse av polititjenesten i landet fordi store ressurser vil gå med til meningsløse ransakelser og beslag som ikke har noen preventiv virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Grendel skrev (5 timer siden):

Her er en link til reformen som regjeringen foreslår:

https://www.nettavisen.no/rusreformen/fakta-om-regjeringens-rusreform/s/5-95-2090228

Jeg mener det knapt fortjener å kalles en reform.

Jeg synes det er på tide å prøve noe helt nytt siden Norge har ganske mange overdosedødsfall. Man kunne kanskje avkriminalisert eget bruk.

Jeg ville ikke legalisert innførsel og salg.

Blir det mer overdoser av at narkotika er forbudt? Ambulanse har vel ikke myndighet å verken ransaket, ta ting eller anmelde? 

Anonymkode: a388d...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...