Gå til innhold

Har dummet meg ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg gjorde noe dumt og følte jeg dummet meg ut denne uken, og så fortalte jeg det til noen uten å få respons. Kan det bety at jeg faktisk har dummet meg ut?

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
nachnoo skrev (1 minutt siden):

Når en bare forteller noe, uten et spørsmål, er det ikke alle som responderer. 

Altså, da dummer man seg ut eller kunne holdt det for seg selv. 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt umulig for oss å vite om du har dummet deg ut hvis du ikke sier hva du har gjort.,

Når det er sagt så gjør det ikke så mye om du har dummet deg ut. Det gjør vi alle.

Anonymkode: d7d8e...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er jo helt umulig for oss å vite om du har dummet deg ut hvis du ikke sier hva du har gjort.,

Når det er sagt så gjør det ikke så mye om du har dummet deg ut. Det gjør vi alle.

Anonymkode: d7d8e...77d

Det er sant, men som nachnoo over svarer, så sier det seg selv at jeg i dette tilfellet faktisk har dummet meg ut. 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle mennesker dummer seg ut fra tid til annen. Ikke noe å bekymre seg over. 

Anonymkode: 50b17...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle mennesker dummer seg ut fra tid til annen. Ikke noe å bekymre seg over. 

Anonymkode: 50b17...b00

Jeg forstår det, men det blir fra nå å holde alle sånne ting for meg selv, så slipper jeg at følelsen av å ha dummet meg ut eskalerer. Det er jo ingen hensikt å fortelle noe som blir avvist. 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men jeg synes også det er litt rart og uhøflig å ikke svare hvis man blir fortalt noe. Så synes vedkommende også dummet seg ut.

Anonymkode: d7d8e...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (18 minutter siden):

Når en bare forteller noe, uten et spørsmål, er det ikke alle som responderer. 

Noen ganger trenger man faktisk bare litt støtte.. om du kommer til meg og forteller meg at du har dummet deg ut eller noe annet som også kan være noe positivt uten å ha noen spørsmål rundt det men bare trenger litt støtte; hva ville du tenkt om jeg avviste deg?

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men jeg synes også det er litt rart og uhøflig å ikke svare hvis man blir fortalt noe. Så synes vedkommende også dummet seg ut.

Anonymkode: d7d8e...77d

Jeg vet ikke, men jeg skjønner iallefall ikke hva jeg gjorde galt for at hen skulle avvise meg, så min konklusjon blir jo bare at det bare bekrefter følelsen jeg har. 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
nachnoo skrev (10 minutter siden):

Kanskje vedkommende synes det var så langt fra å dumme seg ut at han ikke gadd å svare. 

Jeg vet ikke. Men har det noen hensikt å fortelle noe hvis det stemmer det du er inne på? 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg gjorde noe dumt og følte jeg dummet meg ut denne uken, og så fortalte jeg det til noen uten å få respons. Kan det bety at jeg faktisk har dummet meg ut?

Anonymkode: e04fa...c54

Det er jo ikke den andres respons som gir grunnlag for å vurdere om du har dummet deg ut eller ikke. Du får vurdere din egen handling selv, evt. spørre direkte en annen direkte om vedkommende vurderer det som at du har dummet deg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
frosken skrev (2 minutter siden):

Det er jo ikke den andres respons som gir grunnlag for å vurdere om du har dummet deg ut eller ikke. Du får vurdere din egen handling selv, evt. spørre direkte en annen direkte om vedkommende vurderer det som at du har dummet deg ut. 

Ok. Jeg skal gjøre det. 

Anonymkode: e04fa...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om du har dummet deg ut? Det er jo ved å gjøre litt feil av og til man lærer og de fleste dummer seg ut fra tid til annen inkludert meg. Har dummet meg ut mange ganger og jeg har blitt noen erfaringer rikere. Og det at du ikke fikk respons på å fortelle om det sier til meg at du kanskje ikke dummet seg så mye ut som du tror. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...