Gå til innhold

Du som har gått i langvarig terapi og blitt avslutter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hattifnattus
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Mange som går i 4år,3 år osv. Er det fordi man går der mens man går på nav? 

Anonymkode: 8949c...7f0

Jeg var på universitetet og aap det første halve året, og på ung ufør de 2.4 siste årene av behandlingen. De andre i gruppa mi var studenter eller i jobb.  Grunne til at jeg gikk i 3 år var fordi det var det fastsatte løpet på den poliklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
hattifnattus skrev (18 minutter siden):

Jeg var på universitetet og aap det første halve året, og på ung ufør de 2.4 siste årene av behandlingen. De andre i gruppa mi var studenter eller i jobb.  Grunne til at jeg gikk i 3 år var fordi det var det fastsatte løpet på den poliklinikken.

Hvordan er status mtp jobb/studier nå?

Anonymkode: c237d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan er status mtp jobb/studier nå?

Anonymkode: c237d...d8a

Jeg er fremdeles ufør, siden jeg primært er ufør pga andre medfødte lidelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vendi skrev (1 time siden):

Det gikk i begynnelsen fint etter avslutning (DPS), men etterhvert som tida har gått nå (er rundt 6 mnd siden jeg ble avsluttet), så har jeg begynt å savne DPS igjen. Og har gjort det en stund. 

Kan du si eksakt hva du savner?

Anonymkode: c237d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gikk på dps i 11 år. Over 10 år siden jeg sluttet. Var veldig skummelt å slutte, følte jeg sto alene, og hva gjør jeg om jeg får det vanskelig. Men det gikk overraskende bra. Veldig godt å kjenne at man kommer seg opp igjen selv uten støtte fra psykolog. Det gav selvtillit. Når man går så lenge blir man litt (man tror man trenger psykologen når man får motgang) avhengig. Klart meg fint etter jeg var ferdig der 

Anonymkode: e2eb2...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg gikk på dps i 11 år. Over 10 år siden jeg sluttet. Var veldig skummelt å slutte, følte jeg sto alene, og hva gjør jeg om jeg får det vanskelig. Men det gikk overraskende bra. Veldig godt å kjenne at man kommer seg opp igjen selv uten støtte fra psykolog. Det gav selvtillit. Når man går så lenge blir man litt (man tror man trenger psykologen når man får motgang) avhengig. Klart meg fint etter jeg var ferdig der 

Anonymkode: e2eb2...9dc

Så fint å høre at du har klart deg bra! Kan jeg spørre hva problemstillingen var?

Anonymkode: c237d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg gikk på dps i 11 år. Over 10 år siden jeg sluttet. Var veldig skummelt å slutte, følte jeg sto alene, og hva gjør jeg om jeg får det vanskelig. Men det gikk overraskende bra. Veldig godt å kjenne at man kommer seg opp igjen selv uten støtte fra psykolog. Det gav selvtillit. Når man går så lenge blir man litt (man tror man trenger psykologen når man får motgang) avhengig. Klart meg fint etter jeg var ferdig der 

Anonymkode: e2eb2...9dc

Hvor lenge før avslutning fikk du beskjed om det?

Anonymkode: c237d...d8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...