Gå til innhold

Har du til vane for å gi komplimenter til andre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva som helst. Ikke noe som skiller seg ut. Alt fra utmerket bruk av ironi til vakre øyne.

Jeg gir kompliment til noen minst 1 gang pr dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Adeie skrev (1 minutt siden):

Hva som helst. Ikke noe som skiller seg ut. Alt fra utmerket bruk av ironi til vakre øyne.

Jeg gir kompliment til noen minst 1 gang pr dag.

 

Så hyggelig og omtenksom gjort av deg!

Anonymkode: d229a...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes det er viktig at andre får ordene de fortjener mens de lever og ikke når de ligger død i kista. 

Jeg blir satt lite pris på selv (i rl), og jeg vet hva det gjør med en. Mamma hadde det likedan og jeg angrer bittert på at jeg som datter ikkr viste at jeg satte pris på henne.

Så det er mitt ønske å vise andre at de er verdifulle - og jeg gjør det IKKE for å fiske etter kred. 

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...