Gå til innhold

Skal du ha julekalender/pakkekalender i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ja jula nærmer seg, og jeg tenker det er hyggelig med en julekalender som kan spre litt glede i desember. Jeg har kjøpt meg en kalender med div makeup/hudprodukter i år, og en sjokoladekalender. Skal dere ha kalender og hvvilken type ønsker dere å ha? 

Anonymkode: b43a1...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jula nærmer seg, og jeg tenker det er hyggelig med en julekalender som kan spre litt glede i desember. Jeg har kjøpt meg en kalender med div makeup/hudprodukter i år, og en sjokoladekalender. Skal dere ha kalender og hvvilken type ønsker dere å ha? 

Anonymkode: b43a1...396

Pleier å få pakkekalender av dattera🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus

Jeg har hatt en sminkekalender de siste årene, men jeg innser at veldig mye er ting som ikke blir brukt opp, og som ofte viser seg å være helt feil farge til meg og derfor blir det meste liggende i skuffer og skap. YSL hadde jeg flaks med, men der var alt veldig rødt og det er begrenset hvor mange røde leppestifter jeg har bruk for. 

Jeg og samboeren pleier å kjøpe ølkalendere til hverandre. Drikker ikke øl hver dag, men sparer dem til senere og drikker i helgene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det blir nok medisinkalennder i år også. 1 pille i hver pakke. 

Anonymkode: ef23b...bd6

Legemiddelselskapene skulle hatt egne kalendere. En julekalender med masse forskjellige antidepressiva og antipsykotika så får man prøvd alle. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (16 minutter siden):

Legemiddelselskapene skulle hatt egne kalendere. En julekalender med masse forskjellige antidepressiva og antipsykotika så får man prøvd alle. 😂

Ja slik som de har med parfymer og kosmetikk for å få folk avhengig. 

På dag 24 blir det vel sprøyte? 

Anonymkode: ef23b...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja slik som de har med parfymer og kosmetikk for å få folk avhengig. 

På dag 24 blir det vel sprøyte? 

Anonymkode: ef23b...bd6

En hellig og stor sprøyte full med Zyprexa den 24. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (1 minutt siden):

En hellig og stor sprøyte full med Zyprexa den 24. 😀

Er vel ikke så mange som frivillig vil kjøpe antipsykotika kalender tror jeg, men antidepressiva kalender tror jeg hadde blitt en slager. 

Anonymkode: ef23b...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skal ha medisterkalender.

Anonymkode: 89623...67f

Hva er det?

Anonymkode: 7da9f...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er det?

Anonymkode: 7da9f...06b

Kalender med deilige medister matvarer. Ulike hver dag, som julepølse, råkum, boller, pudding og kaker.

Anonymkode: 89623...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Everybody skrev (2 timer siden):

Legemiddelselskapene skulle hatt egne kalendere. En julekalender med masse forskjellige antidepressiva og antipsykotika så får man prøvd alle. 😂

Haha dette var faktisk veldig morsomt😉 Mange av oss som måtte prøve halve apoteket til vi traff rett - om vi var så heldige.

Jeg kjøpte faktisk ostekalender til meg selv, elsker ost og får smakt 24 slag i desember 👏👏👏 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (6 minutter siden):

Haha dette var faktisk veldig morsomt😉 Mange av oss som måtte prøve halve apoteket til vi traff rett - om vi var så heldige.

Jeg kjøpte faktisk ostekalender til meg selv, elsker ost og får smakt 24 slag i desember 👏👏👏 

Finnes det på ekte? Ostekalender?

Anonymkode: 7da9f...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Finnes det på ekte? Ostekalender?

Anonymkode: 7da9f...06b

Ja, men kjøpte den ikke i Norge. Mener å huske at det er spanske ost? Kan sjekke hvis det er av interesse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...