Gå til innhold

Når medisinkombinasjonen egentlig funker fint

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi

Har time til medisinvurdering på dps til fredag, men nå begynner jeg å få litt kalde føtter. For medisinkombinasjonen jeg bruker nå fungerer egentlig utmerket på symptomene mine. Det er bare at de har noen bivirkninger som er kjipe. 

Så nå er jeg redd jeg bare kommer til å kludre det til. For hvis jeg endrer noe, er jeg redd jeg vil bli dårlig igjen. 

Lurer på om jeg skal avlyse, eller om jeg skal gå på timen. Hva ville andre ha gjort? Ble bare usikker. 

Nå skal det jo sies at jeg har opplevd å bli ustabil på den kombinasjonen jeg har nå også, men det går fort over igjen. Tror nok aldri at jeg blir helt symptomfri, men den siste tida har jeg hatt det veldig stabilt og fint, og da har jeg tenkt at det har med nåværende medisinering å gjøre. Er redd jeg derfor vil bli mer ustabil igjen hvis jeg kødder med dette. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...