Gå til innhold

Blir man feit av å ha angst heke tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 0e3e1...b0a

Har du angst/stress hele dagen da? 

Er det de ekstra kaloriene man spiser når man er stressa eller at kroppem begynner å lagre all maten som fett ? 

Anonymkode: c1213...f6f

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Nei ikke bare av å ha angst. Hvis man spiser mer som følge av angsten kan man legge på seg.

Leste et sted at til slutt, etter lengre tider, så vil kroppen begynne å bare lagre alt man spiser. Vet ikke hvir lang tid det tar, eller om jeg er der nå. Får bare mindre og mindre muskler, så funker ikke veie seg for er konkret svar. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leste et sted at til slutt, etter lengre tider, så vil kroppen begynne å bare lagre alt man spiser. Vet ikke hvir lang tid det tar, eller om jeg er der nå. Får bare mindre og mindre muskler, så funker ikke veie seg for er konkret svar. 

Begynn å tren.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man legger på seg av det man spiser, ikke av  ha angst. De fleste med mye angst gr heller ned i velt fordi de mister matlysten 

Anonymkode: 

Skulle ønske det var meg, motsatt her 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Skulle ønske det var meg, motsatt her 

For å stå i angsten er det veldig uheldig om man ikke får i seg nok næring og energi. Å få i seg mat gjør at man har mer styrke i kroppen. Så vær glad du får i deg mat og næring 

Anonymkode: b752c...8de

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...