Gå til innhold

Hva har det beste med denne dagen vært?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg var med og arrangerte et åpent møte om rus, rettet mot ungdomsforeldre. Veldig dyktig foredragsholder. Mange som kom og hørte på.

Det er en god følelse å sitte igjen med, når alt er vel overstått og deltakerne er fornøyde. Klapp deg selv på skulderen....

Vhanja skrev (2 timer siden):

Beste med gårsdagen var at jeg kom meg gjennom en ubehagelig rotfylling og at jeg klarte å gå 3,18 km powerwalk på kvelden selv med tannpine hele kvelden. 

Bra - kanskje det hjalp til med litt avledning/fokus på noe annet?

Har aldri forsøkt en powerwalk... Mer enn 3 km var et godt stykke også...

Eva Sofie skrev (14 minutter siden):

Bra - kanskje det hjalp til med litt avledning/fokus på noe annet?

Har aldri forsøkt en powerwalk... Mer enn 3 km var et godt stykke også...

Jeg hadde tatt paracet så tannpinen begynte å gi seg da jeg gikk ut. Men, ja, det er er en fin måte å fokusere på noe annet på. 😅

Den første kilometeren var bare oppoverbakke, så da ble det ikke powerwalk. Deretter kom 1 km nedoverbakke og 1 km flatmark, så egentlig var turen 1 km motbakke og 2 km powerwalk. :) 

Vhanja skrev (15 minutter siden):

Den første kilometeren var bare oppoverbakke, så da ble det ikke powerwalk. Deretter kom 1 km nedoverbakke og 1 km flatmark, så egentlig var turen 1 km motbakke og 2 km powerwalk. :) 

Haha, jeg forestilte meg en ny type walk pad e.l., men når du gikk langs veien, krasjet det i hodet... Ser på Google at det er en intensiv form å gå på... Takk for ny kunnskap.

Ikke enkelt med alle nye fancy begreper...

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Haha, jeg forestilte meg en ny type walk pad e.l., men når du gikk langs veien, krasjet det i hodet... Ser på Google at det er en intensiv form å gå på... Takk for ny kunnskap.

Ikke enkelt med alle nye fancy begreper...

Rask gange, enkelt og greit.  :)

Annonse

Kaffe og kake til frokost. Jeg tenker det er en skikkelig sunt for meg akkurat nå. Det har vært veldig intenst på jobb i veldig lang tid, så en pangstart på dagen må til.

Er der ikke sånn de lever i Frankrike? En liten croissant med syltetøy eller sjokolade?

Grendel skrev (1 time siden):

Kaffe og kake til frokost. Jeg tenker det er en skikkelig sunt for meg akkurat nå. Det har vært veldig intenst på jobb i veldig lang tid, så en pangstart på dagen må til.

Er der ikke sånn de lever i Frankrike? En liten croissant med syltetøy eller sjokolade?

Oui oui 🇫🇷🇫🇷🇫🇷

I dag har det også vært to ting som har vært det beste med dagen: 

- Jeg hadde heldagskurs på jobb hvor jeg lærte mye faglig som gjorde at jeg så det vi driver med i et mer helhetlig perspektiv. Veldig kjekt og gjør min jobb mer meningsfyll når jeg skjønner mer av det jeg gjør og hvordan det spiller inn i helheten.

- Jeg hadde ingen planer etter jobb i dag. Sånn er det jo nesten hver dag nå, men i dag satte jeg virkelig pris på det.

AnonymBruker
Glitter skrev (4 minutter siden):

Dagens høydepunkt var å endelig være i gang med ect. :)

Supert! Har du merket noen forskjell enda? Er vel ikke så vanlig å merke bedring allerede etter første behandling kanskje men jeg spør nå likevel jeg da :) 

Anonymkode: 8d0bd...fcf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...