Gå til innhold

Hva har det beste med denne dagen vært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Supert! Har du merket noen forskjell enda? Er vel ikke så vanlig å merke bedring allerede etter første behandling kanskje men jeg spør nå likevel jeg da :) 

Anonymkode: 8d0bd...fcf

Nei er nok ikke vanlig å merke det med en gang. Men jeg har hørt om folk som har gått fra å ikke klare å snakke til å kunne snakke igjen etter bare en behandling. 

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gratulerer med oppstart! Hvordan er formen? Jeg brukte å sove mye på behandlingsdager.

Anonymkode: 749c7...f35

Formen er ok. Var litt trøtt i går og sov en times tid på dagen. Og litt lett hodepine. Men ellers ok. :)

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! :D Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀

Gratulerer så mye!!

Annonse

Vhanja skrev (9 minutter siden):

Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! :D Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀

Gratulerer!

Vhanja skrev (22 minutter siden):

Gratulerer! 😊

Det beste med i dag har vært at jeg har klart å holde meg til kosten og ikke spise masse drit. Håper jeg kommer meg ut av den spisingen nå. 

hattifnattus
Vhanja skrev (25 minutter siden):

Næ så koselig! Gratulerer så mye!

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer så mye!!

Grendel skrev (1 time siden):

Gratulerer!

Glitter skrev (54 minutter siden):

Gratulerer! 😊

Det beste med i dag har vært at jeg har klart å holde meg til kosten og ikke spise masse drit. Håper jeg kommer meg ut av den spisingen nå. 

hattifnattus skrev (53 minutter siden):

Næ så koselig! Gratulerer så mye!

Tusen takk, alle!

Og yay! @Glitter :D 

Vhanja skrev (1 time siden):

Gratulerer masse 💍

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...