Glitter Skrevet i går, 16:11 Del Skrevet i går, 16:11 AnonymBruker skrev (1 time siden): Supert! Har du merket noen forskjell enda? Er vel ikke så vanlig å merke bedring allerede etter første behandling kanskje men jeg spør nå likevel jeg da Anonymkode: 8d0bd...fcf Nei er nok ikke vanlig å merke det med en gang. Men jeg har hørt om folk som har gått fra å ikke klare å snakke til å kunne snakke igjen etter bare en behandling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet i går, 16:19 Del Skrevet i går, 16:19 Det beste med dagen i dag var at jeg fant øvelser også for overkropp som jeg kunne trene uten å belaste skaden i armen. Så i dag har jeg fått trent så og si alle muskelgrupper! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:31 Del Skrevet i går, 20:31 Glitter skrev (5 timer siden): Dagens høydepunkt var å endelig være i gang med ect. Gratulerer med oppstart! Hvordan er formen? Jeg brukte å sove mye på behandlingsdager. Anonymkode: 749c7...f35 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Gratulerer med oppstart! Hvordan er formen? Jeg brukte å sove mye på behandlingsdager. Anonymkode: 749c7...f35 Formen er ok. Var litt trøtt i går og sov en times tid på dagen. Og litt lett hodepine. Men ellers ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (Akkurat nå): Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 Gratulerer så mye!! Anonymkode: 749c7...f35 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden Vhanja skrev (9 minutter siden): Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (22 minutter siden): Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 Gratulerer! 😊 Det beste med i dag har vært at jeg har klart å holde meg til kosten og ikke spise masse drit. Håper jeg kommer meg ut av den spisingen nå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattifnattus Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vhanja skrev (25 minutter siden): Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 Næ så koselig! Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snusmumeriken96 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det er halloween i dag 🧟♂️ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Det beste med denne dager er at det ikke har vært noen monstre eller spøkelser som har ringt på 👻 Anonymkode: 2f4d0...005 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vhanja Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer så mye!! Anonymkode: 749c7...f35 Grendel skrev (1 time siden): Gratulerer! Glitter skrev (54 minutter siden): Gratulerer! 😊 Det beste med i dag har vært at jeg har klart å holde meg til kosten og ikke spise masse drit. Håper jeg kommer meg ut av den spisingen nå. hattifnattus skrev (53 minutter siden): Næ så koselig! Gratulerer så mye! Tusen takk, alle! Og yay! @Glitter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 time siden): Det beste med denne dagen har vært at jeg har blitt forlovet! Samboer og jeg har vært sammen i 20 år og vi feiret med å gå ut og spise middag. Og da fridde han. Så nå er jeg forlovet og det blir bryllup neste år! 😀 Gratulerer masse 💍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.