Gå til innhold

Fikk du mer energi av Wellbutrin eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du som har brukt Wellbutrin fikk du mer energi av den eller ikke? Psykiater sa at hun anbefalte ta Wellbutrin på kvelden pga den kunne gi mer energi og dermed kunne det hende man ikke fikk sove. Lurte derfor på hvor vanlig er det å merke økt energi når man begynner på den?

Anonymkode: 7dc91...3c3

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Betyr mer energi angst/uro?

Anonymkode: dd6e9...14f

Nei, jeg mener mer at man har mer energi/overskudd til å gjøre ting, ikke like trøtt/sliten/alt føles som ett ork på en måte. Skjønner du bedre hva jeg mener da?

Everybody skrev (20 minutter siden):

Fikk ikke mer energi av den. Ble fort andpusten.

Oj, såpass. Hva var det med Wellbutrin som gjorde at du ble fort andpusten da? Ser ikke helt hvordan det henger sammen?

Glitter skrev (19 minutter siden):

Ble hypoman av den så definitivt mer energi. 

Oj shit. Jeg har også bipolar så mulig jeg blir hypoman da? Behandler nevnte ingenting om det. Hvilke medisiner gikk du på i tillegg til Wellbutrin da du ble hypoman? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg mener mer at man har mer energi/overskudd til å gjøre ting, ikke like trøtt/sliten/alt føles som ett ork på en måte. Skjønner du bedre hva jeg mener da?

Oj, såpass. Hva var det med Wellbutrin som gjorde at du ble fort andpusten da? Ser ikke helt hvordan det henger sammen?

Oj shit. Jeg har også bipolar så mulig jeg blir hypoman da? Behandler nevnte ingenting om det. Hvilke medisiner gikk du på i tillegg til Wellbutrin da du ble hypoman? 

Jeg er usikker på om jeg gikk på annet. Eller jo. 200 mg Quetiapine. 

AnonymBruker
Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg er usikker på om jeg gikk på annet. Eller jo. 200 mg Quetiapine. 

Samme som meg det da. Også i tillegg 10 mg abilify. Jaja, jeg får vel bare prøve og hvis jeg skulle bli hypoman så får jeg vel bare seponere?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...