Gå til innhold

Hvor syk kan man bli?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

41

• nachnoo

2

Populære dager

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ligget i senga og tisset på meg. Alle tanker og følelser er borte. 

Anonymkode: bbe1f...9e8

Hvis du klarer å skrive inn her, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke klarte å gå på do? Så likegyldig er du åpenbart ikke at du ikke orker å skrive her. 

Anonymkode: b2d47...6d5

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Føler ingenting når jeg er lengst nede. Er på vei opp dwt gjør vondt.

Jeg ligger her og føler ikke noe men har så lyst til  føle?! På en måte? En slags desperasjon eller kjenne på noe og føle meg som meg, ikke bare et skall av ubehag?

Anonymkode: 0c023...b52

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du klarer å skrive inn her, så skjønner jeg ikke hvorfor du ikke klarte å gå på do? Så likegyldig er du åpenbart ikke at du ikke orker å skrive her. 

Igjen, hvor har jeg skrevet jeg er deprimert nå?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ligger her og føler ikke noe men har så lyst til  føle?! På en måte? En slags desperasjon eller kjenne på noe og føle meg som meg, ikke bare et skall av ubehag?

Føler ingenting i den tilstanden, heller ikke ubehag. Jeg eksisterer ikke.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Som jeg skrev i hovedinnlegget så har jeg forsøkt medisin før. Uten hell. Med forverring. Derfor både jeg og psykologen mener det psykiske er sekundært. Og det på et vis er noe annet som må til for bedring. Men vet ikke

Det finnes mange ulike medisiner og ofte må man prøve ut ulike typer og doser for å finne det som fungerer.

Hvis psykologen også mener at dette er somatisk så må du jo gå til fastlegen for utredning. Hvis det er somatisk så forstår jeg i hvert fall ikke hvorfor du er mot utredning og medisinering. 

Men du svarte ikke på det jeg spurte om: 
Hvor lenge har du forsøkt å løse dette "naturlig" og hvordan går det så langt?

Anonymkode: 23a21...169

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skriver jo at du har tisset på deg i senga. Hvorfor gjorde du det?

Ja jeg HAR gjort det. Jeg GJØR det ikke.

Fordi det å gå på do ikke var viktig, det å ligge i tiss var ikke noe som betydde noe.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det finnes mange ulike medisiner og ofte må man prøve ut ulike typer og doser for å finne det som fungerer.

Hvis psykologen også mener at dette er somatisk så må du jo gå til fastlegen for utredning. Hvis det er somatisk så forstår jeg i hvert fall ikke hvorfor du er mot utredning og medisinering. 

Men du svarte ikke på det jeg spurte om: 
Hvor lenge har du forsøkt å løse dette "naturlig" og hvordan går det så langt?

Jeg svarte jo på det. At medisiner ikke har hjulpet meg! Så det fungerer ikke å bruke medisin og det fungerer ikke å ikke bruke det. Har ikke funnet den «naturlige» løsningen dessverre. 

men tror du andre typer antidep medisin kunne Funka? Hvorfor det?

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg svarte jo på det. At medisiner ikke har hjulpet meg! Så det fungerer ikke å bruke medisin og det fungerer ikke å ikke bruke det. Har ikke funnet den «naturlige» løsningen dessverre. 

men tror du andre typer antidep medisin kunne Funka? Hvorfor det?

Du vet at det finnes mange ulike typer medisiner? Det er ikke slik at hvis du prøver en eller to typer og de ikke fungerer så "funker ikke medisiner". 

Jeg kan ikke svare deg på medisinspørsmål. Du må kontakte helsepersonell og dele dine spørsmål og bekymringer med dem. Du blir ikke bedre av alle disse trådene på forum.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet at det finnes mange ulike typer medisiner? Det er ikke slik at hvis du prøver en eller to typer og de ikke fungerer så "funker ikke medisiner". 

Jeg kan ikke svare deg på medisinspørsmål. Du må kontakte helsepersonell og dele dine spørsmål og bekymringer med dem. Du blir ikke bedre av alle disse trådene på forum.

Jeg skriver jo flere ganger i tråden at jeg har både lege, psykolog og har prøvd medisin😅 da har man jo kontakt med helsepersonell😅

men tråden sporet. Av. Skulle jo ikke handle om medisin eller ikke

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg skriver jo flere ganger i tråden at jeg har både lege, psykolog og har prøvd medisin😅 da har man jo kontakt med helsepersonell😅

men tråden sporet. Av. Skulle jo ikke handle om medisin eller ikke

Hvor mange ulike typer medisiner har du prøvd? Har du tatt kontakt med lege/psykolog og sagt at det du har prøvd ikke fungerer slik at dere kan forsøke andre typer?

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvor mange ulike typer medisiner har du prøvd? Har du tatt kontakt med lege/psykolog og sagt at det du har prøvd ikke fungerer slik at dere kan forsøke andre typer?

Selvsagt. 
men tråden skulle ikke handle om medisin da

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt. 
men tråden skulle ikke handle om medisin da

Jeg synes bare det er rart at du starter så mange tråder om hvor fælt du har det, men det virker ikke som om du gjør noe for å faktisk bli bedre.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes bare det er rart at du starter så mange tråder om hvor fælt du har det, men det virker ikke som om du gjør noe for å faktisk bli bedre.

Hva er det som gjør at du tror jeg ikke gjør noe for bedring ut fra det jeg forteller her? Har jo skrevet til deg flere ganger nå at jeg har forsøkt medisiner, har psykolog, og lege, samt at psykolog og mener det er fysisk årsak for depresjon. Føler ikke for å greie ut masse detaljer om hva jeg snakker med lege og psykolog om, og det er heller ikke relevant for tråden. Les HI en gang til isåfall 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...